Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 så har ovnene sluttet å virke. ringte vaktmestern og han fant etterhvert ut at det er noe galt med pumpa og den må skiftes ut. har gått ca 2 uker nå, har en 2 åring som våkner forkjøla nesten hver dag. er dette noe vi kan kreve fratrekk på husleia for, iom at det er inkl varme her? vaktmestern sier det er sånn som skjer og bare flaks det ikke skjedde på vinteren.. hva mener du?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Har du sentralfyring, så har de nok slått av fyren nå. Så da må du nok kjøpe deg en vifteovn.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 nei de har ikke slått den av med vilje. den er ødelagt og må skiftes ut.. men hvorfor betale for noe en ikke får....?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Man pleier å skru av sentralfyringen rundt 1 mai, iallefall der jeg har bodd.....
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Hvis pumpa må skiftes så er vel delene bestilt og underveis? Så sant vaktmester / huseier og andre involverte ordner opp så fort de kan så ser jeg ingen grunn til at du skal kreve reduksjon i husleia. Men hvis huseier eller vaktmester ikke er interessert i å kjøpe delene som mangler, og foreta reparasjonen innen rimelig tid så har du helt klart et poeng i å be om reduksjon i husleie for å dekke kostnader til oppvarming. MEN, jeg reagerer på at barnet ditt har våknet forkjølet i flere uker, og du ennå ikke har satt inn en elektrisk ovn i leiligheten for å få opp temperaturen. Selv om du sikkert merker utslag på noen hundrelapper ekstra på strømregninga synes jeg det er veldig rart at du ikke har tenkt på det selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå