Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Han er ca 7 uker. Plutselig kan det se ut som om han ikke får puste. Han lager sånn "holder på å bli kvælt lyd" og gisper etter luft. Det er vel ikke normalt? Har bare skjedd to ganger som jeg har sett.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Hørtes skummelt ut, min yngste lagde ofte sånn dra inn pusten lyd. Hørtes kjempeskummelt ut, men han så ikke ut til å ikke få puste da
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Det er dessverre umulig å svare på over nettet. Er du bekymret så ville jeg bestilt en time hos legen, evt. tatt en tlf til legen din. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Ta det opp med legen. Hvis du er bekymret kan du jo også vurdere å ha en pustemonitor i sengen hans, slik at du blir varslet hvis noe unormalt skulle oppstå med pusten.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Ser det ut som hudfargen endrer seg innimellom? Jeg vet om ei jente på 7 år som hadde slike anfall når hun var baby. De fikk aldri en diagnose på det, men hun er litt mentalt tilbakestående. Ligger vel rundt halvannet til 2 år tilbake i utviklingen på flere områder slik jeg har skjønt det ut fra hva foreldrene har sagt. Gjør deg selv en kjempetjeneste og få det sjekket! Det trenger ikke være noe, men bedre med en sjekk for mye enn en for lite.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 jenta mi på 7 uker gjør også det av og til, men så hoster hun litt og så er det greit igjen. Tror det er fordi hun får spytt i vrangen eller noe slikt. Dersom babyen din ikke hoster så vet jeg ikke hva det kan være.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Takk for svar alle sammen, ja, babyen hoster etterpå... kanskje det bare er spytt som du sier. håper det hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå