ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 babyen ligger veldig langt ned med hodet festet. Jeg spurte om ikke det var sannsynlig at hun kunne "løsne" igjen, men hun trodde ikke det, for hun lå så "spikra" sa hun. Ikke rart det er nedpress, tissetrang osv hele tiden. Føles som om jeg setter meg på hodet hver gang jeg skal sette meg ned! Det litt "dumme" nå er at jeg forventer nesten å føde en stund før termin pga dette. Men JM sa at det ikke hadde så mye å si, men det hadde mer å si at jeg fødte 10 dager før sist. Derfor var det sannsynlig at det ville skje iallefall 7-14 dager før nå også. Iiiik... Som det nærmer seg!!! :-O
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 12. mai 2010 Er forresten "ikke mer enn" 32+0 i dag
solbarn Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Så morro da men trodde det var uvanlig at barnet festet seg så tidlig med nr 2. Men men. Da vet du hvertfall at hun ikke kommer med rompa først .) Venter ei lita jente jeg også. Er ikke mer enn 28 pluss noen dager. Så ganske fersk her inne
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Hei på deg vennen! Skal til jordmor selv på fredag. Lurer på om ikke lille Alexander har festet seg han og. Tissetrang og tyngde hele tiden+at han har lagt m hodet ned leeenge. Føler jeg ikke gjør annet enn å gå på do for tiden hehe. Enten gnir han hodet ned mot blæra, eller er han festet. Jeg fikk førstemann 12 dgr før termin, men neste (2,5 år etter) kom 5 dgr over termin. Gjett om de ukene var laaange. Bestiller gutten min 14 dgr før denne gang hehe. Ha en fin dag, godt å vite at han er festa seg! klem.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2010 Det trodde jeg også, solbarn (PS-så koselig nick du har!) Er vel ingen regler for noe, egentlig. JM sa at det ikke var så vanlig för uke 33 og utover. Men ja, godt å slippe er setefödsel iallefall. Takk, katta Ha en fin dag du også Kan tenke meg de ukene var megalang, ja!! Puh... Det er det jeg er redd kan skje her nå, for da flyr jeg nok på veggen. Tenker også at å vente 2 mnd til termin, bli leeeeenge nok, siden det er så ubehagelig å hodet så langt ned. Synes også sex bli litt "ekkelt" nå. Föler/er redd det stötes borti hodet :-O
Gjest Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Her er jeg også 2. gangs og fødte 9 dager før tiden sist.. Hodet har festet seg ganske nylig, men ligger veeeeldig godt/langt nedi. Så regnet med å føde før, og kan jo det fortsatt, men nå er det bare 7 dager til termin så spørs om det ikke blir terminbarn her denne gangen.. Begynner å bli innstilt på det, har ikke noe fysisk som tilsier at det skjer før.. bare psykisk jeg hadde ventet det..! Så det trenger tydeligvis ikke å bety noe..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå