Gå til innhold

hvordan skal jeg komme gjennom til han ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og samboeren har vært sammen i 3 år, og kal nå ha vårt første barn sammen....

vi har et veldig fint forhold totalt sett.. eneste problemet vi har, er kommunikasjon..... det er klin umuig og ha en diskusjon uten vi ender i tottene på hverandre.

jeg synes han er en vanskleig person og snakke med og har prøvd å ta dette opp med han, men det trenger ikke inn... det han er gira på å snakke om går kjempelett og føre samtaler om.. men om jeg kommer og vil snakke eller diskutere noe, så kan han sitte der og jeg får ingen respons, eller kommunikasjon tilbake, er jeg heldig får jeg et nikk.... jeg synes han ikke hører meg og blir utrolig sliten av og ha det slik.... tok det opp med han igår på en rol,ig og ordentlig måte hvordan jeg følte det.. fikk ingen respons, tok dt opp 3 ganger før han bare sa sonn careless, ja e får vell skjerpe me da.. så idagtidlig begynner han å si noe som jeg da merker han har ikke hørt etter på noe av det jeg sa igår i det hele tatt... whaaat too doooo???????

synes han er og flink å beskylde meg tilbake på ting jeg absolutt ikek har sgat eller gjort fordi jeg har tatt opp en ting med han... da må han liskom fyre av med noe tilbake....

Dette er blitt til et problem.... ellers har vi det helt supert, men jeg orker nesten ikke snakke sikkelig sammen med han lengre om ikke det er han som kommer til meg, for da er han " gira" på å snakke.... skal jo ikke være slik...??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...