myrull84 Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Her skifter vi før, men lurer på om jeg må begynne å ta bleieskiftet etterpå, da vi bruker så lang tid på stellebordet til pludring og tull sånn at matingen forskyver seg resten av dagen. Hva gjør dere?
BettyBoob Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 tok det alltid etter mat, fordi han tisset eller bæsjet ofte mens hans spiste.
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Hehe, det var litt søtt Det tar jo sånn ca 2. minutter og skifte en bleie, men jeg forstår at det er tull og tøys på stellebordet, men hver gang? Så mye at et måltid forskyves? Jeg bytta når det trengtes, jeg
Gjest Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Jeg skifter også når det trengs eller jeg vet det har gått en stund siden sist, mini bæsjer jo hundre ganger om dagen, så av og til må jeg skifte både før og etter. Som oftest gjør jeg det i sammenheng med måltider, for da er det så naturlig, og som oftest kommer det en ladning etter maten. Nå det er sagt, har ikke gutten min noe ordentlig måltidsrytme ennå da, han spiser når det passer ham, og helst så ofte som mulig.
Ugl@ Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Kun hvis krise...dvs våt igjennom eller gjort stort før mat. Ellers måtte det alltid til etter.
morromor Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 skifter somregel etter mat og etter lur, kommer altid noe i bleia når hu spiser, hehe, slår ikke feil, inn den ene veier og ut den andre.
Gjest sug lut Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Etter. Det ble alltid produsert noe underveis.
myrull84 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2010 Palmesus: vi bruker et kvarter - halvtime vi.. hver gang hehe, herregud, kanskje jeg er helt tullerusk. Men vi koser oss da.. og han liker å sprelle uten bleia.. selv om det kommer noen skurer i ny og ne Får vel bare begynne å skifte etter måltidene da.. skifter før av gammel vane, da han var nyfødt ble han så urolig etterpå, men nå er han jo 3 mnd, stor gutt:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå