silje3 Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Har hatt maserier siden forige onsdag,skikkelig murring i ryggen og uggen/kvalm....slimproppen gikk torsdag... Skal på sjukehuset i dag for sjekk, og håper da at det har skjedd noe der nede... er rimelig lei av å gå halvskral nå... Noen andre med erfaring på dette treg opplegget??
2010 Mammaen Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Merker at jeg også er lei nå. Er lei kynnere, er lei kjedelige dager, er lei av skuffelsene over at ting ikke skjer, er lei av en intens hodepine jeg har fått, er lei av å vente, er lei av å ikke vite når ting skal skje, er lei av å svare for 17 gang hver dag om hvordan "formen er". Har heller ikke en eneste ting å si til trøst. Håper bare at dagen i morgen blir bedre.
LeMaRa Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Kjenner igjen noe av det ja. Hatt to runder med maserier siden starten på uke 38, livmora er moden, hodet er festa og har 2 cm åpning... muligens hatt det siden onsdag forrige uke... Sitter nå med runde nr 3 med maserier etter statussjekk hos jm i dag. Kan fortsatt ta flere dager før det setter ordentlig i gang. Gitt opp å håpe på fødsel før termin, 17.mai. Ikke sett noe til slimproppen (han er på jobb.. neida.. he he...) Men det er det ikke sikkert at jeg gjør uansett... Skikkelig sliten og trøtt... Sover dårlig og ikke matlyst... Til tider uvel og uggen her også.. Men det er jo ikke så altfor lenge igjen heller da, så det er kanskje ikke så rart at man merker det på kroppen nå Masse lykke til i dag i hvert fall!!! Håper du får gode nyheter på sykehuset, og at du slipper å vente så altfor lenge på fødsel!!! Hilsen LEI
2xrosa<3 blå i magen<3 Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Da er vi flere som er ekstremt leie!! Har termin 16 mai,og er så lei av å vente. Har hatt tegningsblødning siden natt til tirsdag,men ingenting annet enn vonde kynnere som ikke tar seg opp. Sliten,trøtt,sover dårlig om natta,kvalm. Nei, nå vil jeg bare føde. Sukk.. Masse lykke til til deg,får håpe du møter babyen din snart:)
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Jeg er også lei, men har ikke termin før 26.mai. Har hatt tegningsblødning, masse slimete utflod (slimproppen???), kynnere - men that's it. Hodet ligger langt nede i bekkenet, men har ikke festet seg (gjorde aldri det med nr.1 heller). Vil bare føde nå!!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Uff, hörtes slitsomt ut Husk at det er litt bra å bli lei også-da blir du iallefall mentalt forberedt (selvom det kanskje ikke er store trösten). Hvordan gikk det på sykehuset da?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Skriver meg opp her på dritlei.........er så lei at jeg ikke lengre gleder meg til babyen kommer engang.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå