Marianne og Kristoffer:) Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Vi skal ha med en gave til ca 20 kr som bruden skal gjette hva er, noen som har noen tips? Er helt tom jeg... Takk
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 ta en tur på kondomeriet du....
Bea80 & Gullgutten Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Skal dere kjøpe noe som minner henne om deg og/eller skal hun gjette hvem det er fra? 20 kr var jo ganske lite, så ikke så enkelt kanskje.....
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2010 ja det er det jeg er litt i tvil om, men i og med at det bare er 20 kr, så må det vel bare være noe hun skal gjette hva er?
Soon to be mum Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Kjøp noe som til forveksling kan være litt "frekt", men som ikke er det. Blir i alle fall mer underholdende for dere kanskje...?
leirbål Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 jeg fikk en liten ting av alle de som var der, og så skulle jeg gjette hvem det var ifra. Det er det vanligste. Så hvis dere ikke har et litt flørtet vennskap, eller snakker mye om sex, ville jeg kjøpt noe annet. Noe som gjenspeiler deg, og deres vennskap.
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2010 Har du noen eksempler på hva du fikk? Står helt tom her
Granny Weatherwax Skrevet 13. mai 2010 #9 Skrevet 13. mai 2010 Jeg brant en CD til en venninne, en CD som vi to hørte veldig mye på sammen da vi var små. Ellers, da jeg hadde utdrikningslag fikk jeg mange småting som jeg klarte å gjette på. En eyeliner og et telys fra en venninne feks, som gjorde at jeg kunne fortelle historien om da jeg blåste ut et telys med alkoholånde og endte opp med å svi av øyenbrynene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå