Gå til innhold

6 dager igjen til jobbstart...


lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Uff nå er virkeligheten rett rundt hjørnet.

 

Det er utrolig mange følelser jeg har om det. Hadde aldri tenkt at jeg skulle bli så utrolig glad i tassen, altså på den måten at jeg ikke kunne tenke meg å starte å jobbe igjen.

Jobben var mitt hjem nr 2. elsker jobben min, brenner for jobben min, men nå er det liksom så vondt å tenke på at jeg ikke skal få lov til å være med på det som skjer i tassen min sitt liv.... Vet også at tassen og pappa kommer til å stor kose seg i 10 uker!

 

Hehe syter litt som en liten unge her, er jo klar over at dette kommer til å gå kjempe bra. Skulle ønske jeg kunne skru tiden litt tilbake!

 

Har hatt det utrolig fint, har vært lærerikt og spennende!

 

Nå skal dagene nytes fult ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her er det også 6 dager til jobbstart!! Gleder meg, jeg :) Selvsagt er det rart å ikke være hjemme lenger, men nå når tilvenningen til barnehagen har gått smertefritt, så går det i grunn veldig greit. Småen smiler og prater når han ser de andre på avdelingen sin - og vinker hadet til mammaen sin :)

 

håper bare at vi får gode rutiner, slik at det blir minst mulig av det hverdagsstresset...

 

lykke til, lissiliz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til...min første dag er ikke før i August...men begynner å grue meg masse alleredet...skulle ønske jeg kunne vært hjemme litt også...men har desverre ikke råd til det :-( Men, men....man kommer nok fort inni det igjen, og selv om alt blir tungt i starten så blir det bedre etterhvert sjønnassene blir større :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, lykke til dere som skal begynne straks. Selv har jeg nå 12 dager igjen. Brrrrgrrrr! Det blir litt godt og litt rart. Skal bli godt å få brukt hodet igjen og få brynet seg på noe annet enn hverdagsproblemer med baby. Og savnet etter lillebror blir på en måte litt "godt" siden jeg vet at han stooorkoser seg med pappa og det blir derfor ikke så tungt, og tilslutt herlig å se han etter en arbeidsdag. Synes det blir litt lettere enn om han skulle rett i bhg.

Og jeg skal ha ammetid! Så jeg skal bare ha 6-timersdag i sommer. Juhuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede jobbet i 6 uker.. Men jobber kun 50% aften,så Julie skal ikke i bh med det første.. Jeg synest det er godt å komme meg ut litt og jobbe...

 

Lykke til dere andre, er ikke så skummelt som det sikkert føles nå rett før oppstart=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det Lissliz?? :) Har to uker igjen selv til virkeligheten slår inn og kjenner på masse følelser rundt det hele... Håper dagen har vært fin, men tenker det var godt å komme hjem til Tassen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...