Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Guttungen på snart 2 hostet nesten ut ei lunge eller to i natt, så jeg lå på rommet hans og trøstet hver halve time. Etterhvert, sånn uttpå morrakvisten, roet han seg endelig noe, slik at vi fikk litt urolig søvn på øyet. Og når vi stod opp litt før 9, så var han mye bedre. Men jeg er ikke akkurat uthvilt, heller UTSLITT! Men guttungen er i "storform" iflt det han var i natt, så han har funnet ut at han skal rampe mest mulig! Har hatt: forkostbanding knust NED i gulvteppet, vannmugger veltet over bordet, tusjstreker overalt, og han hører IKKE i dag. Time out=tull i podens ører, tilsnakk ler han bare av, vaske vekk tusjstreker selv var bare moro, så da ville han tegne litt til... ER DET MUUUULIG!! Nesten så jeg setter meg ned å griner! Han finner tusjer på de merkligste steder, for han er en typisk hamstrer, som gjemmer vekk ting på lure steder til en lur anledning, og siden tilstanden min er litt nedsatt i dag, så rekker jeg ikke å se hva han driver med før skaden er gjort.... Usj, hva skal ejg finne på? føler mest for å bare legge meg på sofaen og sove, og la ham drive på
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Snart to år..? Visste ikke at de kunne rampe når de var så små :S
Gjest Morn du Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Han merker jo at du ikke tåler noe, da oppfører han seg deretter;) Gå heller ut, da blir du litt mer våken og han kan faktisk ikke knuse frokostblandinga ned i teppet.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 å jo da Rempestreker er godt innarbeidet Men, så er min lille tass litt utenfor "normalen" når det gjelder å finne på hyss og trasse. Leger og HS registrerte er veldig sinna gutt ved 11 mndrs kontroll, han var fly forbannet fordi han ikke fikk vilja si, og hadde den typiske trassreaksjonen med å hyle og vræle, slå og sparke... Men men, de ønsket meg lykke til, sa det bare var å si ifra hvis jeg trengte litt ekstra hjelp eller avslatning... Var en lege som lurte på om jeg ønsket utredning for AD/HD når han ble litt eldre pga det eksplosive sinne hans, og hans tidlige trass, men jeg avslo ham glatt! Han er bare i tidlig opposisjon, og meget oppfinnsom. Ser på det som noe positivt frem til han begynner å bli direkte slem:p
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 tør ikke å ta ham med ut når han er pjusk, får bare bite tenna sammen og overse det som kan overses, og håpe han godtar et nei iløpet av dagen Gleder meg til lur da Og jeg har satt på TV'n som avledning i dag, får gå imot normalen for en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå