Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, onsdag 12.mai:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

He-he...vi må opprettholde nedtellingen nå:)

Jeg har 76 dager igjen....

Og gleder meg som en unge til julaften!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 dager igjen!!! hurra!!!

Skrevet

5 dager igjen... og nå gikk nettopp den nærmeste barneskolen forbi i "øve seg tog" til 17 mai og en høygravid meg med termin på 17 mai står i vinduet og sipper.. he he;)

Skrevet

37 dager, og bare 5 uker i dag!

Skrevet

60 dager igjen!! Synes jeg nettopp kom under 100. Tiden går kjempefort, men kjenner at jeg er klar for å treffe han snart. Vann i kroppen og litt slikt småpjask har jeg en del av nå, men går kjempebra, skal ikke klage :-) Nesten alt er på stell også nå, fikk kjøpt inn bilbarnesete i går, og det var den siste "store" tingen som trengtes.

2 mnd igjen :-)

Skrevet

0 dager igjen... termin i dag..

Ser ut til at det kan bli litt overtid på meg..

Skrevet

53 dager her :o)

Skrevet

76 dager her og!!!!! vil at tiden skal gå fortfortfort :D

Skrevet

37 dager igjen her, men orker ikke og være gravid mer, så han kan godt komme nåååååååå

Skrevet

6 dager igjen til termin...

Skrevet

40 dager her, og jeg betegnes som HØYGRAVID;D

Skrevet

19 dager igjen :)

Skrevet

70 dager igjen..

Har fri en stund nå, skal bli deilig:)

Skrevet

52dager til termin :)

Skrevet

70 dager igjen til termin!

Skrevet

23 dager igjen!!! Termin 4. juni. Han kan gjerne bli der inne til da, men så ma han ut. Har så bekkenløsning at eg blir sprø, ligg i senga hele dagen, bekkenbelte, krykker ++ når eg må bevege meg. Heldigvis har eg ingen andre plager. :)

Skrevet

52 dager i gjenn nå:o)

Skrevet

5 dager igjen.. Termin 17.mai og er helt klar... Sitter med mase-rier etter at jordmor har sjekket status i dag... Hodet festet, livmorhals moden og 2 cm åpning, men kan fortsatt ta noen dager... For min del kunne det gjerne satt i gang NÅ!!! ;)

Skrevet

Jeg har 17 dager igjen og hadde min siste eksamen i dag!! Nå er jeg helt ferdig utdannet så nå kan prinsen i magen bare komme :D Håper han ikke lar vente på seg så innmari mye lenger ;)

Skrevet

85 dager.... føles som en hel evighet :/

Skrevet

Har 40 dager igjen, så nå er jeg vel høygravid. Har følt meg høygravid en god stund nå :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...