Gå til innhold

"mensensmerter"/press


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

magen har sunket litt ned. har ubehag/press i underlivet, kynnere, minimalt med nattesøvn.kvalm, hodepine, tungpust, går på toalettet en gang i "halvtimen".

er i uke 34.

noen råd for hva man skal ta seg til for å få det bedre?

litt fortvilet.

hodet til barnet er festet, og det er masse aktivitet inni magen.

 

håper på svar... som sagt; litt fortvilet...lenge til uke 40...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har det på akkurat samme måte.. Så jeg slenger meg med på den. Er i uke 35. Tror nok bare det er en del av prosessen.Barnet utvikler seg og kroppen forbereder seg til fødsel. Man må nok bare ikke være redd for å slappe av og ta det med ro. Det begynner og bli tungt til kroppen nå når slutten nærmer seg. Tungpusten er bare et av tegnene på det. Stor mage presser på mellomgulvet og det fører til mindre plass til utvidelse av lungene. Selv har jeg ikke plagdes mye med hodepine, men synes jeg er flink til og drikke mye vann og spise godt, så kanskje det er med og hjelper til så jeg slipper den.

Men som sagt.. Slapp av, ta ting med knusende ro. Kroppen vil nok ikke forandre seg eller reagere på noen annen måte nå mot slutten uansett. Men skjønner godt at du er litt fortvilet, for det er veldig slitsomt.

 

Husk!: Det er IKKE så lenge til nå :) Ting kan skje når som helst ,dette er bare kroppens måte og si ifra på. Selv om det kan vare noen uker til :)

 

Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...