Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Hva kan dette vaere? Jeg begynnte aa lure paa om det kunne vaere en kjoensvorte, men hvordan ser de ut? Og kloer de ikke? Denne "utveksten" kan en vel ikke helt se med det blotte oyet, men jeg kjenner det naar jeg vasker meg i dusjen,saa har jeg naa sett i et forstorelsesglass og det er noe som stikker ut der. Redd det er en vorte! Jeg er i samboerforhold, har ikke hatt noen andre partnere verken jeg eller han paa 2 aar, foer vi ble sammen, hadde han kun vaert med 1 dame de siste 8 aarene, jeg hadde og et forhold som varte i 3 aar, uten noe form for vorter. Kan det likevel vaere dette eller kan det vaere noe annet? Kloer ikke altsaa, lest litt om det paa nettet, men blir ikke klokere. Noen som har hatt noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 høres ut som kjønnsvorte ja. Ikke alltid de klør. (mine klødde ikke) en av dere kan ha hatt kjønnsvorteviruset hele tiden. Det er ikke alltid det kommer vorter. Men 2 år var jo litt lenge.. I så fall hadde det vel frosvunnet av seg selv til nå.. Du kan også få utbrudd igjen i senere tid hvis du har hatt tidligere. Så eneste forklaringen jeg har her er at du har hatt det for lenge siden uten å få utbrudd med vorter, og så har det kommet tilbake nå
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Hei, takk for svar, hadde egentlig forventet aa faatt mange teite kommentarer paa det, men fint at noen er seriose:) Denne utveksten har jeg kjent i ca 2 uker, men har ikke kommet flere eller forandret seg. Maa jeg ha behandling eller vil den forsvinne av seg selv? Hvor smittsomt er det egentlig? Samboer kommer til aa faa helt spader hvis jeg forteller han det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå