Ønskebaby08*12 Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Endelig kom tanta i dag, har ventet på henne nå siden rundt 20 april.. Regnet vel med at syklus kom til å være ustabil nå i starten (dette er andre mens etter fødsel og amming), men ble noe sykt utålmodig av ventingen, så for 14-15 dager siden begynte jeg på bidronninggele for å få kroppen i gang igjen.. Begynte å spotte fredag el lørdag, så håpet at den skulle komme i nærmeste framtid. Har aldri spottet tidligere, og det var ingen delikat opplevelse.. Så nå satser jeg med frisk mot inn i andre pp, med EL testing og greier om en ukes/fjorten dagers tid Mulig jeg skal tempe meg denne pp, sånn for å ha prøvd det. Forresten, noen som vet om jeg fortsatt skal ta bidronning til neste EL?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Tanta mi og kom! Selv om den kom noen dager tidligere enn forventet, så virker jeg enda! (når det er sagt...AU!) Jeg hadde fortsatt med bidronninggeleen til el. Kan være kroppen trenger et lite boost, fremdeles. Og hvis ingen el innen 3 uker, så heller ta en pause. Men når det er sagt, så har jeg lest om andre her inne som har tatt det, og eggløsning har kommet litt senere enn vanlig (for de med regelmessige sykluser) Bare sånn at du vet det også Derfor er jeg nå veldig spent hvordan kroppen min reagerer uten bidronninggeleen, nå. Vil jeg i det hele tatt få eggløsning? Når vil den evt. komme? Godt jeg har bryllup å planlegge! Hehe..
Ønskebaby08*12 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2010 Kjenner meg igjen Er veldig spent på hvordan kroppen kommer til å reagere på bidro etterhvert. Kommer nok til å fortsette med den en stund til Ellers har jeg også et bryllup å planlegge Så "glemmer" av og til at jeg er særdeles opptatt med babylaging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå