to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Denne måneden kom tr en dag før forventet, men varte kun i ganske nøyaktig to døgn. Fra litt spotting i starten for deretter å blø normalt og så stoppe helt opp. Så til spørsmålene: 1. Når i syklusen hadde du blødningen? 2. Hvor lenge varte den? 3. Når fant du ut at du var gravid?
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Hei! Jeg hadde festeblødning denne gangen. 1. Det startet et par dager før jeg skulle hatt mensen, og var som starten på mensen. Brunaktig utflod, og litt lyserosa.. 2. Varte 2 dager tror jeg.. 3. Hadde festeblødningen på en søndag. Tok test på onsdagen som var positiv!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2010 Takk for svar:-) Gratulerer så masse til deg! Får teste om noen dager jeg da og se hva resultatet blir:-)
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Takk for det! Masse lykke til til deg! Håper du kommer tuslende inn hit om noen dager da
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2010 Ja det hadde vært noe:-) krysser fingrene
Oieoie Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har hatt en bitteliten blødning i to dager nå. Vet ikke om det er festeblødning. Skal ha mensen på onsdag - om 5 dager...blir spennede å se om det er noe der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå