Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Endelig fått somla meg til å ta et nytt magebilde, og det må jo stolt vises fram:D Får ofte høre at den er ganske stor, men selv synes jeg da at den er heller gjennomsnittlig kanskje, til 2.gangs å være...? Uansett, morsomt om andre har magebilder også, artig å sammenligne=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 11. mai 2010 bildet er på siste side forresten, side 3; http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/520348/offset/22
jennte78 Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Så pass ja, syns du var stor jeg, jer er oxo i uke 21, men bare halvparten, men med min første datter fikk jeg heller ikke mage før uke 26
Cat&Gullungene Skrevet 12. mai 2010 #5 Skrevet 12. mai 2010 Jeg synes også du har en veldig stor, men også veldig fin, mage ;-) Jeg har omtrent sånn som jennte78. Har lagt ut et bilde jeg også, med det er bare fra uke 17. Er nå 20 uker, så skal vel ta nytt bilde om en stund. Men det er ennå ikke så stor forskjell akkurat....;-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 oi du var stor:) vil ha!! hehehe:) er "bare" 15 uker jeg da men magen begynner å titte fram..spent på str om fire uker:) har lagt ut bilde...får ikke til dtder med å legge ut link men jeg har blå "boxer" på syns dere det er normal str eller litt liten kankjse??
jennte78 Skrevet 12. mai 2010 #7 Skrevet 12. mai 2010 Godt å høre att det bare ikke er meg som ikke har fått så stor mage, blir nesten litt nervøs, he he...men som sagt så fikk jeg ikke noe mage med marte før i uke 26, og da kom den for fult
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2010 Det er nok veldig individuelt ja, og jeg fikk en liten baby sist, selvom magen var ganske stor;) Fikk ikke sett bildet ditt, tøysekroppen, du må gå på profilen din og krysse av for at link til bildene skal vises!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. mai 2010 #9 Skrevet 12. mai 2010 ja vettu det er så rart for jeg gjør det men siden vil ikke oppdatere det! har skrevet ett innlegg lengre nede hvor jeg ikke skjønner bæret:( men kan du ikke se det hvis du trykker på våre album her i det oransje feltet...jeg ser det da ihvertfall....
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 13. mai 2010 hmm...nei, jeg får ikke opp ditt album da, bare mitt eget.. Hvis det skjer noe feil når du oppdaterer siden, ville jeg sendt en mail til webmasteren her inne og bedt dem fikse det!
gledermegigjen Skrevet 13. mai 2010 #11 Skrevet 13. mai 2010 Det var jo en flott mage! Går gravid med nr 3 og har en veldig tydelig (stor?) mage. Men den vokser på en måte bare utover, ikke i bredden...
♥Axinija♥ Skrevet 13. mai 2010 #12 Skrevet 13. mai 2010 ÅJ, det var en stor og flott mage!! Du ser jo slank ut ellers, ser ut som all mage er skikkelig baby-mage...21 uker på vei? sikker på det? hehe.... Neida, det er så individuelt....vær stolt av magen din, man ser hvertfall at du er gravid og ikke "små-lubben"...! Jeg blir 17 uker på lørdag og har en liten "baby-bum" nederst...gleder meg til den virkelig skyter fart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå