HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 var på Ultralyd i går og det var bare helt fantastisk.. kunne vært der hele dagen.. Og vi får ei lita jente! så rart å få vite det syns jeg.. da ble plutselig alt så mye mere virkelig.. Men så utrolig gøy! Det var det vi hadde på følelsen også.. Hun var visst ikke så veldig fotogen, og snudde ryggen og rumpa til hele tiden, så fikk ikke så innmari mange bra bilder.. men nok til å sitte å se på om igjen og om igjen.. sukk.. Lille tulla vår.. VÅR TULLE! Kan nesten ikke tro det.. Nå venter jeg bare på tydelige spark eller dult.. Fikk termin 14 oktober og er altså 18+1 ifølge jordmor.. ikke helt samme måte og regne som kalkulatoren her inne tydeligvis, men det heller spiller ingen rolle Når kjente dere liv forresten? og til dere som ikke har vært enda: GLED DERE!
*Nøtta* Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Så kosliiiig! Gratulerer til en liten jente. <3 Når jeg hører om dere som har vært avgårde på UL allerede så kjenner jeg at det er sååå lenge til neste Onsdag når jeg skal til pers.
Gjest Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Gratulerer med tulla =) Tror jeg må være en smule hormonell idag som klarte å gråte av innlegget ditt, hehe.. Vet at det blir så mye mere virkelig når man får vite kjønnet, så gleder meg så ille til å oppleve selv =)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2010 Nøtta : Nå er det bare 3 dager igjen! Gleder meg til å høre.. vil du vite kjønn?? Gutt 8 mnd+ nurk i november : Er så hormonell for tiden selv, så forstår deg godt jeg Ja, ting ble mye mere virkelig nå som vi vet at det er ei jente.. Og det var så gøy! Lever på opplevelsen enda og kan se på bildene hele tiden Tror folk kn bli litt lei av meg, for jeg er så glad, ivrig og engasjert,, men hallo? Det er jo jenta VÅR! Kan ikke tro det.. vesle tulla.. sukk.. Når du skal på ul da? Lykke til Klem til begge to
*Nøtta* Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Ja,nå nærmer det seg virkelig..kommer ikke til å få sove natt til onsdag ejg. Om h*n vil vise seg frem så vil jeg vite kjønnet ja.
lykkeligmams<3 Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 åhh jeg blir så glad når noen skriver sånne innlegg, jeg skal selv på O-UL idag men er livredd. tenk om de finner misdannelser, huff skulle ønske jeg bare kunne gått å gledet meg<3 gjør jo det også på en annen side. får å se det lille nurket som vokser inni meg. 18+2 idag;D
Christine209 Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Vi fikk også flyttet termin til 14. oktober og venter en liten jente:) Syns jeg har kjent noen små dult inni meg siste ukene:)
EllaMaria Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Jeg var på UL i dag, og skal få en liten gutt! Alt sto bra til, ti fingre og ti tær, fire hjertekamre, fin ryggrad, fungerende magesekk og to øyne som han klødde seg i. :-) Fikk termin 13. oktober, hadde egentlig 14. jeg også. Jeg har kjent liv i halvannen ukes tid nå, var usikker på om det var det først, men kjenner det mer og mer nå. Var veldig morsomt å se ham sparke på skjermen, og samtidig kjenne det inni meg, da ble jeg i hvert fall sikker på at det faktisk er DET jeg kjenner! Gratulerer så mye, er veldig stas!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå