Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

med 6 dager til termin er magen temmelig sprekkeferdig, og i det siste har det begynt å klø noe innmari,.. noen som har tips om kremer evnt andre tips for å redusere kløen??? har mest lyst å bare skrape opp magen med neglene hele tida...blir nesten gal her jeg sitter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

a-creme funker for meg... den på glasskrukke..

Skrevet

Kjøp "Hvitvask" på apoteket, fungerte for meg.

Liten brun flaske, koster ca 80-90kr tror jeg. :-)

Skrevet

Åh helvete.. Snakker om kløe.. Holder på å klø puppene av meg!! *KLIKK* Har klødd på puppene og under armene i flere måååneder! Blir gal snart!

Kanskje jeg skal prøve sånn "Hvitvask" :-)

Skrevet

Jeg klødde også veldig, selv om jeg ikke er så langt på vei som deg (35 uker). Dro til apoteket og ble anbefalt å prøve Aderma face/body (den feteste, ikke lotion fordi den er mer tyntflytende). Det er visst den samme som jeg bruker på sønnen min som har atopisk eksem, der huden må tilføres mye fuktighet.

Det fungerte kjempebra for meg!

Skrevet

Jeg sverger til Sebamed. Den kremen er så tykk og fet og hjelper enormt:)

Skrevet

takk for tips... da blir det apotek tur idag... og sånn hvitvask husker jeg mamma pensla oss med når vi hadde vannkopper, noe som klødde helt grusomt, så det bør jo iallfall gjøre susen...

Skrevet

Oh lord... Ja kjenner det igjen. Fått svangerskapskløe jeg da, mulig du har fått det samme??? Eneste som hjelper på meg er å kjøle det ned, enten med en kald dusj eller kalde kluter, passe på at jeg ikke blir varm. Lindrer kanskje litt med babyolje etter dusj, pluss at jeg bruker Eurax innimellom. Det er det jeg har fått beskjed om fra jm å bruke også, Eurax og hvitvask... Også er det bare å holde ut til fødselen er overstått!!! Har hatt det siden uke 37... :P Sprer seg stadig, begynte på magen, for så å spre seg til lårene, over til stumpen og nå på overarmen... Pyton greier... Passe på å holde det mykt og fuktig med krem eller olje, hvis ikke skal jeg love deg at det vil bli sårt. Og ha i mente at kløen kan føre til at du fortere får strekkmerker... :S

Masse lykke til i hvert fall!!! Håper du slipper unna det verste!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...