Villa Perlesukker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Fikk dere det bort med hjelp av jojobaolje? Min sønn på 7 år har masse av disse ekle greiene på knærne og lurer litt på hva som er det beste. Noen med råd?
Kamomille Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Nei, fikk de ikke bort med noen kjerringråd - og vi prøvde masse. På snuppa skar vi bort de aller største hos en hudlege da de var på steder hvor de irriterte. hos de andre 2 lot vi de være til de forsvant selv Mollusker forsvinner slltid av seg selv etter hvert. Men det tar tid....
Bettybu Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Nå har jeg atter greid å rote vekk den "notisen" jeg plukket ut av et ukeblad... Men iakkefall var det der sagt at mollusker ville forsvinne med å ta ekstra dose av calcium... Noe "Calsigran" var nevnt.. Ikke nok med vanlig dose melk/ost/youghurt ..Lagera i kroppen blir oppbrukt pga mollusker ofte oppstår i vekstperioder ..som barn i bhg alder... ..(og det er slettes ikke lenge siden jeg hadde det utklippet i hendene...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå