Gå til innhold

cellulutter og appelsinhud


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har noen tips mot cellulitter og appelsinhud? Kost, trening, kremer, behandlinger o.s.v!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har ett supert tips! jeg bestemte meg for i vinter for å bli kvitt denne appelsin huden på baken.. Det første jeg gjorde var å begynne å trene, prøve å forbrenne en del fett, pluss styrkeøvelser for rumpa, for å løfte og stramme opp. Jeg prøver å unngå for mye sukker og fett, pluss at jeg kjøpte Matis Ice Cold slimming duo!

Jeg vet ikke hva som har gjort det, men dette gir ihvertfall resultater!!! Regner med at det er en kombinasjon av alt..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

trening hjelper. Mye trening, og hard trening.

Jeg hadde celulitter i mange år i tyveåra før jeg trente inmari mye en vår, og så forsvant de. Men de kommer tilbake om man ikke opprettholder trøkket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hard trening i oppoverbakker/trapper er bra. Også hører jeg de sier at hvis man masserer hardt (ja, hardt!!) på de utsatte områdene med en scrub eller krem, så er det også en hjelpende hånd. Gjerne flere ganger i uka.

Og drikk vann for å få ut slaggstoffer.

 

Jeg bruker Body Contouring Creme, og Cell-u-loss fra Herbalife, sammen med mye vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Produkt, kremar, tablettar o.l. som skal hjelpe mot cellulitter har eg veldig lite tru på. Dersom det hadde fungert så bra som det blir sagt, så ville det koste det 10dubbelte, minst!

 

Men over til spørsmålet:

for å bli kvitt celulitter er det to ting som må til;

1. fjerne underhudsfeitt, anten det er ved å gå ned i vekt eller trening.

2. Styrketrening/trening for det utsatte område.

 

Var i grunnen skeptisk til at det ville funke, då det måtte ta evigheiter tenkte eg. Men alt etter 2veker med trening synest eg å kunne merke litt forskjell. Langt igjen, men utruleg arti å kunne merke/føle at det fungerar.

Trenar 1/2t styrke/sirkeltrening med rumpe/lår(det som er mitt problemområde) øvelsar 3 gongar i veka.

 

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...