Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Jeg våknet av intense magesmerter ( verre enn rier!), og siden de ikke ga seg måtte mannen kjøre meg til legevakta. Konklusjon: sprukket cyste:-(. Jeg har aldri hatt så heidundrende vondt i hele mitt liv. Heldigvis ga det seg etter ca 3 timer. Men i hele dag har jeg hatt en sånn murrende verking i underlivet, og det føles som om noen har hoppet på magen min. Skal det være sånn? Og hvor lenge kan det vare?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Har holdt på med dette hver syklus i 15 år.. Ble innlagt for blindtarmbetennelse da jeg var 14 og opplevde det for dørste gang.. Ja, det er vondt.. med det vil bli bedre.. 2-3 dager så er det nok mye bedre
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Har også hatt noen sånne episoder før jeg fikk barn, det er j****g vondt!! Du er bedre om et par dager, ta smertestillende og legg deg på sofaen. God bedring:)
Gjest ->>- Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Par dager, så bør du evt ta kontakt med lege igjen. Og symp i masser, det gjør noe så inn i helheimen vondt mens det står på.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Takk for svar og trøst, da holder jeg meg i ro med paracet, pledd og fjernkontrollen til tv... HI
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Au da! Var med på det samme, dog var jeg dum som ikke hørte på kroppen.. Dagen etter fikk jeg feber, var skikkelig dårlig, og dro inn igjen. Der sa de at det jeg skulle ta Paracet, så jeg dro hjem igjen. Etter tre dager hadde jeg stabil temp på 40,1 og så nede at jeg ikke klarte mer- dro inn igjen. Så då åpnet de i tro om at det var en blindtarm, men ikke. Det var eggelederen som blødde bra mye etter at cysten hadde sprukket, og det var masse blod i bukhulen. Ettersom det ikke var så bra snittet de et ikke så veldig pent snitt med utgangspunkt i scopinngangen (og magen min ser helt fuck ut.- ikke at dette er så fantastisk viktig, men jeg vil ikke bade lenger fordi jeg føler med som Frankenstein- med KS arr og ugly arr.) De hadde ikke akkurat regnet med dette, så det var ingen Gynlege, det måtte kalles inn og jeg ble liggende i narkose i 7 timer. Syt syt syt... Ble skremt jeg:) Moralen var iallefall- følg med på feber, og lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Jeg hadde sprukket cyste, fy fader.. havnet på Akutten , trodde jeg skulle føde... Og fikk morfin.. Kunne ikke gå på ca 3 dager.. Så ja.. det gjør j****vlig vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå