Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir så utrolig frustrert! Er alltid våt i trusa og jeg skjønner ikke om det er urin / fostervann eller om det faktisk bare er utflod! Bruker truseinnlegg hver dag, men truseinnlegget er tørt! Tragisk! Flere som sliter eller vet hva det kan være? Har gått på antibiotika to ganger i svangerskapet, en pga urinveisinfeksjon og en annen pga GBS >10.000. Er nå i uke 27.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skjønte ikke helt? er trusa våt, men truseinnlegget tørt?

Skrevet

Ja! syns det er helt sykt selv.

Skrevet

Flytt på truseinnlegget kanskje?

Sliter litt med at ting renner ut på en annen måte etter jeg fødte for 6 år siden jeg. Før kom mensen og utflod ut som en flekk, nå kommer den som 2, så selv om jeg blør lite må jeg ha et stort bind for å dekke over området som flekkene kommer på. Snodig for jeg er helt normal der nede :/

Det er ikke svette da?

Merker selv at jeg svetter en del mellom bena nå når jeg er gravid. Det ville jo forklare det tørre truseinnlegget i allefall :)

Skrevet

Kan jo være svette da.. Jeg svetter mer på hele kroppen som gravid, også der nede.. Spesielt om det er varmt og man bruker stramme klær.

Skrevet

Veit du hva, har ikke tenkt på det engang! Så klart kan det være svette.. Haha :-p Problem solved :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...