Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Igår på dagen hadde vi sex, for å se om det kunne skje noe. I natt hadde jeg sammentrekninger hver 8-12 minutt fra rundt 0300 til 0600. Etter det orket jeg ikke ligge lengre og stod opp. Da ga disse seg, og jeg ble litt snurt. Er en uke på overtid idag, så begynner å bli noe utålmodig. Hadde sex igjen idag, rundt 12-tiden og sammentrekningene har nå begynt igjen. Men de kommer veldig til og fra, noen ganger tar det 8 minutter mellom, andre ganger en halvtime. Er det lurt å fortsette med sex, eller er det noen som har noen bedre tips?
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 leste en plass at du skulle legge puter under rompa når du hadde seg, å la mannen din bli inni deg i ca 5 min etter at han er ferdi så skulle du prøve å ligge med beina litt høyt.. dette skulle vist hjelpe. å vist du sa også stimulerer nipplene samtidig skal det virke enda bedre..
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2010 Lå i sengen en time etterpå og leste en bok Samboeren skulle rekke trening før jobb kl 15.Men har begynt å ta seg opp igjen nå, så håper det ikke gir seg igjen... Noe jeg burde/ikke burde for å få det til å fortsette`?
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 stimuler nipplene i ca halv time. så en pause, for å så gjøre det igjen. detta skal hjelpe. ei veninne av meg trodde ikke på meg når eg sa det te henne, men hun prøvde alikevell. i løpet av noen timer va riene godt i gang å jenta kom te verden ca 7-8 timer etterpå
JKM09 Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Vi har forsøkt dette i en uke nå, og får rier med 5-10 min mellomrom.... men så gir de seg etter 4-6 timer. Kjenner jeg blir like skuffet hver gang. Er sååååååå fødeklar!
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 vist det gir seg, begynner du på nytt
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2010 Det holder på fortsatt! Håper det ikke stopper... Har funnet en rieteller på nett, og sitter og følger med!! Uregelmessige men virker som det er skikkelig i gang... *Krysser fingrene*
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 fortsett å stimuler, åsså håper eg at det snart komme ein fødsel historie fra deg lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå