Gå til innhold

Gode forslag til meningsfulle aktiviteter nå i den siste ventetiden?


E-79

Anbefalte innlegg

Vil jo variere veldig hvor mye den enkelte orker her inne, men kan jo kanskje samle noen tips likevel? Her er noe av det jeg har brukt tiden til i det siste:

- ordnet barnerom, utstyr osv. (men det er vel de fleste sikkert ferdige med)

- lest masse bøker og kost meg med at jeg faktisk har tid til det

- Bestilt bilder fra Fotoknudsen og fått i album for de to siste årene...:)

- Prøvd ut nye matoppskrifter. Men her trenger jeg litt innspill siden fantasien begrenser noe veldig...

- Knipeøvelser (Har en jordmor som er besatt av knipeøvelser..:) )

- Treffe venner. Men nå begrenser det seg litt hvor mye jeg orker alt etter søvn m.m

Hmmm.. også jeg som trodde at jeg gjorde så mye om dagen, men så gjør jeg nesten ingenting:)

 

Noen som har gode forslag til hva som er gøy å bruke ventetiden på i tillegg til å vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bakt en del. Så nå har jeg fylt frysen med boller, rundstykker og calzoner. :)

Ellers så har jeg fått støv på hjernen og vasker og rydder mye og får system i skap, skuffer og boder. Jeg har fått kastet mye gammelt rot, og satt en del opp på loftet. Mens jeg holder på med all denne ryddingen og vaskingen hører jeg på lydbøker som jeg har lånt på biblioteket. :)

 

En matoppskrift jeg kan anbefale er foccacia. Fant denne på nettet: http://somminedagerer.blogspot.com/2008/08/foccacia-italiensk-brd-p-sitt-best.html

Jeg blandet i tillegg oppi 2 ts Provancekrydder og 1 dl revet ost, og så brukte jeg halv oppskrift og mindre form. Istedenfor Provancekrydder er det sikkert godt med oregano eller andre krydder også. Og så kan kan man jo ha soltørkede tomater oppå i tillegg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...