Gå til innhold

Hva gjør man med babyer som biter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har fått to søte, små, kvasse haitenner på en uke, og han biter... hardt! Vil ikke slutte å amme enda, han er 6 måneder.

Tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si nei og ta bort, skryte når han ikke biter. Puppene vender seg til bitingen etterhvert. Husk at han ikke er vant med tenner og trenger tid for å skjønne hvordan han kan bruke munnen på en ny måte. Det går seg snart til!

Skrevet

Åh, ja, jeg håper det, dette er vondt! Venner puppene seg til det? Det er vondt når han får ligge og bite meg i fingeren til og med! :)

Men takk for tips, skal være streng nå;)

Skrevet

Bit tilbake!! Det hjalp på min baby ihvertfall!

Skrevet

Du blir enda mer herdet enn du allerede er, brystvortene var sikkert vonde da du startet å amme? Er samme prosessen nå.

Når han biter sier du bestemt nei og au og tar han bort fra puppen. Før du legger han til igjen sier du: ingen biting! Null smil når han gjør det du vil ha skal slutte med. Antakelig hjelper det etterhvert.

Gjest sug lut
Skrevet

Ikke dra ham bort, da risikerer du å dra av hele puppen. I stedet skal du forsiktig presse ham nærmere deg når han biter, så han får hele fjeset fullt av pupp - inkl nesen - og må slippe for å få puste.

Skrevet

Seriøst? :) Jeg prøver jeg!

Skrevet

Godt tips fra sug lut, det funker og er ikke slemt (kan høres slik ut)!

Skrevet

På overskriften trodde jeg faktisk at dette her var trolleri, og jeg tenkte med det samme "bruk munnkurv", men så var det et seriøst innlegg til forandring :o)

Men hva enn du gjør ikke ha gutten ved siden av deg i senga e.l hvis du er trøtt nå! Lært av egen erfaring at som regel våkner en av et sinnsykt hyl da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...