Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått 7 uker uten mens, å i følge billigtester er jeg ikke gravid, sukk.flere som har så rar å ustabil syklus??

føles som den skal komme men kommer aldri noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei har ikke det, hadde mens 19 mars, første gang etter et jeg mistet i januar.. legen mente d ville komme noe snart men er så usikker, liker ikke mase..

har masse symptomer t å være gravid men negativ test.

Gjest iliis
Skrevet

hmm, kan du ikke dra å ta en blodprøve da? Evt. invendig ul hos gynecologen din? Du maser da vell ikke. Alle er jo spente på sånt!:)

Får håper du er gravid da! Lykke til:))

Skrevet

skal kontakte legen over helgen om det ikke komer noe da,har jo ei prinsesse fra før,så d er ikke noe hast,men d er jo fryktelig spennende når en vener å venter,

tusen takk for svar, lykke til selv, er du gravid?

Skrevet

hei sann. jeg har også en veldig uregelmessig syklus. nå hadde jeg mens sist 7 mars. har ikke fått noe enda. graviditets tester viser at jeg ikke er gravid. hva er pcos for noe?

ssb blir spennende å se om du finner noe ut av dette. jeg føler at jeg blir så stresset av det ikke skjer noe. har en liten jente fra før jeg også

Gjest iliis
Skrevet

ssb: Nei jeg er ikke gravid.. enda:( Har prøvd en stund. Men det er vanskelig med denne pcosen. Pcos er hovedsakelig cyster på eggstokkene. Du finner masse info om det på nettet. Bare søk på google:))

Skrevet

alt skal liksom være ok etter at jeg mått inn å fjerne rester etter at jeg mistet da..

men men får bare være litt tolmodig.var litt sånn da vi prøvde første gangen også om jeg tenker meg om..

god å kunne spørre noen om dette å vite at en ikke er alene, :)

Skrevet

hadde du d slik da du prøvde førstegang du da?

ja en blir litt stresset når d ikke stemmer.. men men vi få bare være tolmodig, hjelper ikke så mye å bli stresset, kan bli verre m d å.

skal juble uansett om tante kommer eller ikke, hihihi

Skrevet

nei jeg hadde ikke noe sånt første gangen. jenta mi er snart 2 år nå. men jeg hadde lange sykluser før også. ja jeg gleder meg til det skjer noe....enten det at jeg blir gravid eller at jeg får tante hehe.

uansett....jeg skal vente en måned eller to også tror jeg at jeg skal be legen henvise meg til gynk. ja det er litt deilig å vite at man ikke er alene om sånne sykluser assa. men har du brukt p-piller(kanskje litt personlig spørsmål).

hvor gammel er jenta di?

:)

Skrevet

har prøvd noen minipiller men mye bivirkninger,hun er 3 år hun, hærlig alder ;)

ja vi må vel bare krysse fingrene, vi må holde herandre oppdatert, bare koseli d :)))))

• 2 uker senere...
Skrevet

ssb jeg fikk mens den 21/5....å det var deilig.....endelig. åssen er det emd deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...