Gå til innhold

Kypros med 3 mnd gammel baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så kjedelig at vi ikke får vært i syden i vår/sommer. Har begynt å drømme om å ta med meg den lille til Kypros i november. Har termin 1.august. Noen som har erfaringer/synspunkter? Er det et dumdristig prosjekt? Kommer uansett ikke til å bestille før gutten min har kommet til verden og jeg kjenner på kroppen hvordan livet som småbarnsmor oppleves. Men hva tenker dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt på det selv, og tror det funker kjempefint! Det eneste jeg lurte litt på er hvordan det er på Kypros i nov? Er ikke det litt lite Syden-varme der da?

Skrevet

Så gøy :) Hvor gammel kommer din baby til å være? Leste et sted at det ikke er max sydenvarme og badetemperaturer fra januar til mars, så har fått inntrykk av at det ikke trenger å være så aller verst i begynnelsen av november :) Og uansett så er det jo mye deiligere enn hjemme i Norge ;)

Skrevet

Trorheller det er litt kaldt der november:)

Ville kanskje heller tatt kanari øyene eller egypt eller noe tror jeg:)

Såg flere med små babyer i Egypt da jeg var der i januar:)

Skrevet

Vi skal dra til Hellas med babyen vår når h*n er ca. 4 mnd. og storesøster som da er 4 år. Tror det skal gå veldig greit å reise med en så liten baby, kjenner flere som har gjort det og som sier at det er perfekt å reise når baby er så liten. Da fullammer man jo fortsatt, og babyen har ikke så mange behov utenom mat, søvn og bleier :) Vi reiser sent i september, da er det ikke så varmt.

Skrevet

jeg skal reise sammen med tre venniner og vi skal alle ha med hver vår baby til spania i september. Min baby er da bare 2 mnd, og jeg satser på det skal gå fint. mest bekymret for alt pikkpakket jeg må ta med... Og så har jeg bestillt med avbetillingsforsikring.. i tilfelle kolikk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...