meg83 Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Synes det er så kjedelig at vi ikke får vært i syden i vår/sommer. Har begynt å drømme om å ta med meg den lille til Kypros i november. Har termin 1.august. Noen som har erfaringer/synspunkter? Er det et dumdristig prosjekt? Kommer uansett ikke til å bestille før gutten min har kommet til verden og jeg kjenner på kroppen hvordan livet som småbarnsmor oppleves. Men hva tenker dere??
2010 Mammaen Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Har tenkt på det selv, og tror det funker kjempefint! Det eneste jeg lurte litt på er hvordan det er på Kypros i nov? Er ikke det litt lite Syden-varme der da?
meg83 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2010 Så gøy Hvor gammel kommer din baby til å være? Leste et sted at det ikke er max sydenvarme og badetemperaturer fra januar til mars, så har fått inntrykk av at det ikke trenger å være så aller verst i begynnelsen av november Og uansett så er det jo mye deiligere enn hjemme i Norge
Christine209 Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Trorheller det er litt kaldt der november:) Ville kanskje heller tatt kanari øyene eller egypt eller noe tror jeg:) Såg flere med små babyer i Egypt da jeg var der i januar:)
JuniAnkerHansen Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Vi skal dra til Hellas med babyen vår når h*n er ca. 4 mnd. og storesøster som da er 4 år. Tror det skal gå veldig greit å reise med en så liten baby, kjenner flere som har gjort det og som sier at det er perfekt å reise når baby er så liten. Da fullammer man jo fortsatt, og babyen har ikke så mange behov utenom mat, søvn og bleier Vi reiser sent i september, da er det ikke så varmt.
Sjokolademonster Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 jeg skal reise sammen med tre venniner og vi skal alle ha med hver vår baby til spania i september. Min baby er da bare 2 mnd, og jeg satser på det skal gå fint. mest bekymret for alt pikkpakket jeg må ta med... Og så har jeg bestillt med avbetillingsforsikring.. i tilfelle kolikk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå