Gå til innhold

Han ligger i tverrleie


KineMarie

Anbefalte innlegg

Min lille gutt ligger i tverrleie. Flere som har opplevd det?

Håper han snur seg, har jo fremdeles god tid til det, hvis ikke blir det keisersnitt. :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :-)

 

Gutten din har god tid på å snu seg og fortsatt plass til å gjøre det på! :) Jenta mi lå en stund i tverleie, men nå er hun opp-ned-baby :-)

 

Tror det skal gå bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mi tøtta har logge leeenge i tverrleie. men her om dagen gidda ho å snu sæ opp ned.( ho virke litt slapp og lat i forhold tel førstemainn som va spinnvill i magen) bare å nyte tverrleie, førr då går d ikkje ut over ribbeinan dine. Babyen din har god tid enda å snu sæg, og snur sæ nok snart. Og før vi veit ordet av det e hode fæsta og vi skal føde snart. jippi! :) Lykke tel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

det gjør jenta mi også,men jeg har alikevel forferdelig vondt øverst i magehuden denne gangen.....trodde de snudde dem manuelt hvis de ligger skeivt??blir det rett og slett keisersnitt altså??

Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om jenta mi ligger riktig vei eller ikke. Hun gjorde det på forrige kontroll, men nå forrige uke var det vanskelig å finne hodet, så det er mulig hun ligger litt feil. Det var ikke noe stress før rundt uke 34, da vil de evt gå inn og snu barnet manuelt, så da har hun et par uker på seg til å legge seg riktig vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg fikk snudd babyen sin med hjelp av akupunktur. Men fortsatt er det tid igjen til at de kan snu seg på egen hånd. Sist jeg var hos JM lå lillebror med hodet ned, men han driver nå å romsterer litt til sidene til tider, men kjenner rompa på toppen av magen oftere og oftere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi lå i tverrleie helt til uke 36, jeg merket at hun snudde seg da. Var likevel på UL da jeg var 36+6 da de vurderte snuing. Gutten din har god tid, KS er siste utvei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...