Gå til innhold

Har fått en slags ubehag i brystet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte for noen uker siden. Virker som om det er et lite hull i luftrøret som gjør det litt tungt/annerledes på slutten når jeg puster inn og på slutten når jeg puster ut. Ikke direkte vondt, men merker at ikke alt er som det skal. Samtidig med dette begynte så fikk jeg også litt vondt i nederste fortanna mi - aner ikke om det har noen sammenheng. Var hos tannlegen for to mnd siden så det er ikke noe hull.

Kan dette være noe astmaliknende greier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet....ingen som har astma?

Skrevet

Synes det høres ut som du har litt psykosomatiske plager jeg. Siden du trekker paraleller mellom brystsmerter, tannpine og astma!

Skrevet

HI...hm, ja kanskje det er noe sånt. Har hatt en utrolig tung periode i det siste, kanskje det slår ut sånn.

Men jeg har også mye allergi, det er derfor jeg lurer på astmabiten. At jeg har vondt i tanna samtidig er kanskje helt tilfeldig, men det startet omtrent samtidig med pusteubehaget....hva vet jeg om hvordan dette henger sammen?

Skrevet

Har du latt en lege lytt på deg. Ville bestillt time så du kan utelukke fysiske plager. Vet alt oss stress og psykiske plager selv. Lykke til!

Skrevet

Jeg tenkte angst.

Skrevet

Jeg vet ikke hva det kan være.. men om du f.eks har fått en slags infeksjon eller lignende, så kan sånt faktisk påvirke tennene..

Skrevet

Ikke avskriv det med "bare angst"! Det kan være alt fra infeksjon til hjertesymptomer.

Få en lege til å sjekke deg skikkelig og vær helt åpen om alle symptomer, ikke antyd hva du tror det kan være.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...