Lene~mor til tre Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Her blir det er travel helg før 17 mai. vi jobber begge om hverandre både fredag, lørdag og søndag... Lurer på åssen jeg skal rekke å gjøre alt jeg hehe, fant ut at jeg må gjøre klar finklærne på kr.himmelfartsdag + rydde og vaske her. Så håper jeg at jeg rekker å lage 17 mai kake og en annen kake som vi alltid pleier å ha hehe
blond Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Det er ofte slike hektiske perioder her, men litt deilig også når man får ting unna og kan slappe av etterpå og nyte dagene man har jobbet seg opp mot.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Alt går bare om en planlegger godt:) Lykke til med alt du skal gjøre. og prøv og ikke stress, 17.mai skal være kos ikke stress;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Det høres ut som du får en travel slutt på uka da. Gøy om du da kan sette deg ned på 17.mai og bare nyte dagen og alt du rakk =D Her blir det ikke noe stress. Lillebror skal ha en vanlig finbukse og en skjorte. Storesøster vil nok ha skjørt og skjorte. Jeg tar jeans om det er veldig kaldt! Siden de ikke går i bhg enda blir det ikke tog så da slipper vi å være ute å fryse i år =) Blir vel mat og kake enten her eller hos min far.
Lene~mor til tre Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2010 hehe ja det var det da, 17 mai blir nok enda mere stressende iværtfall førsten på dagen med først å følge ungene til barnetoget, så hente dem etter barnetoget og etter det må vi gå til skolen for å rekke å bli med på arrangemanget der... det er 4 klasse som har det hvert år, så da må alle foreldre med 4 klasse barn stille opp og etter det skal vi være der å selge vafler, pølser o.l hehe fram til 15.30 før vi så kan gå hjem. Men det blir sikkert korselig, jeg har faktisk aldrig vært på det 17 mai arrangemanget på skolen før så det kan jo bli spennende hehe. Gubben jobber så han slipper unna med det hele hehe, huff jeg liker egentlig ikke å være alene men ungene på en sånn dag men det går.. det er ikke første gang for å si det sånn. Vi har hatt to 17 mai sammen hvor begge har hatt fri siden jenta må på snart 10 ble født hehe, jeg har også jobbet to 17 mai på rad så alt ting går Men hvem er det som ikke har det travelt den dagen da ? Glad det bare er 17 mai en dag i året! hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Travelt blir det alltid, men greit å slippe å stresse. Her går barna selv, de som går på skolen og møter i skolegården så hadde ikke tenkt å følge der.. barnehagejenta vår må jo ha følge i hele toget. det er mannen sin oppgave. jeg følger i toget på ettermiddagen.. her går det i ett hele dagen fra tidlig morgen til sene kveld. men jeg liker det veldig godt:)))) prøver å la være å kalle det stress hehe
Lene~mor til tre Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2010 Åja møter dem på skolen? hehe. Mine går alene i selve toget, men her møter alle skolene i kommunen ved fotballstadion i byen her å må finne nr, bokstav o.l. Det er jo 550 elever bare på skolen demmes.. lurer egentlig på hvor mange som går i det toget jeg hehe det må jo bli en del 1000 siden det er 10 barneskoler + ungdomsskoler og videregående skoler som går i toget hehe. Barnehagene går ikke i 17 mai tog her da.. de pleier å gå i eget tog 14, 15 eller 16 mai hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Her er det barnetog om morgenen. Da er det korps, barnehager og skoler. Er vel ca 8-10 skoler her, noen store noen små. Alle møter hver sine plasser, så flettes de inn i toget etterhvert. Slik at toget går over store deler av byen, men når alle er savnet er de bare i sentrum hvor de også avslutter. Barnehagene er med på det i sentrum. Hørtes rotete ut ser jeg, men det er ikke det..hehe.. Om ettermiddagen er det enda ett tog. Da går lag og foreninger, russen, korpsene og ulike andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå