Gå til innhold

Ull om sommeren??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nøstebarn reklamerer for vårvarer, og ser ut som de har vårklær og sommer klær i ull,, noen som har prøvd dem? Jeg må si at jeg har aldri prøvd ull på varme dager på verken meg selv eller barna mine, men hadde vært spennende å prøvd egentlig. Lurer på om jeg skal bestille litt fra nøstebarn å prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel like gjerne bruke vinterulla?

Skrevet

Er den helt lik? Jeg har vinterull fra nøstebarn og den er kjempegod. Mine barn har ikke frøset i 20 minus i vinter..Myk og god, og ingen har reagert på den.

Jeg tenkte kanskje sommertøy var lagt litt annerledes, tynnere liksom.. tenker jeg feil??

Skrevet

jeg har heller aldrig prøvd ull oo sommeren.

Det er sikkert det samme? synes ull klær virker ganske tynne jeg hehe... hmmm aner ikke..

Skrevet

Du har sikkert rett, pluss at den sikkert består av mer silke, men jeg vet ikke om det er verd pengene.

Skrevet

Siden jenta mi bare er 3,5 måneder gammel så har jeg ikke noe erfaring med ull og sommer. MEN, jeg har en veldig tynn ullbody som jeg har på henne når vi er i badelandet. Etter at hun er ferdig bada og jeg har dusja ho så vil gjerne vi voksne bade litt mer. Da kler jeg på ho den bodyen og legger ho i vogna uten noe over. Det er jo varmt og fuktig inne i hallen. Det har vært perfekt bekledning i hvertfall. Har også prøvd en tynn bomullsbody en gang, men da kjentes ho fuktig ut...

Ellers så har jeg tenkt å prøve meg litt fram. Har fortsatt noen ullklær som er litt for store og vil bruke de utover våren og sommeren for å teste det. Blir det for varmt så går vi for noe annet. Funker det så er det jo kjempebra!

Skrevet

Lille hadde ein korterma body i ull/silke sommaren 08, då ho var 6-9 mnd. Den var heilt fantastisk! Ho var berre behageleg varm, var ikkje klam eller svett, sjølv om vi var på ferie i Tsjekkia i godt over 30 grader.

Hadde nok gått for ull/silke til sommarbruk, og det er nok å kjøpe ei t-skjorte eller to for å finne ut om dette er noko for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...