Gå til innhold

på den ene siden av huset mitt når jeg ser ut..

Anbefalte innlegg

Skrevet

på himmelen er det sol og blå himmel, men når jeg gå på kjøkkenet og ser ut på himmelen den veien så er det mørke skyer som ser gansge så regntunge ut.. Lurer på om de kommer her eller om jeg kan henge opp klær ute??

Elsker å henge opp klær ute til tørk, det er så deilig og god lukt i dem. I tilegg så sparer vi miljøet for strøm til tørketrommel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var det her igår også, det hadde faktisk regna mens ungene var på skolen men det regna ikke her så det må ha vært lokalt da hehe

Skrevet

Jeg ville ikke hengt ut klær, men har du terrasse er det lett å ta inn tørkestativet hvis det begynner å dryppe. Kjedelig om det begynner å regne på nyopphengte klær.

Skrevet

Lurt som blond sier. Du sparer ikke miljøet om du må vaske klærne på ny =/

Jeg henger også ut klær når det er fint vær, men her blåser det for masse. Har sånn vanlig stativ, men selv om jeg har en svær kloss på, så sliter det i stativet og det blir bare ødelagt..

Skrevet

Mitt stativ er murt fast så det kommer ingen vei. Men jeg får nok heller bruke tørketrommelen idag, sola forsvant her nå, og da tar jeg ingen sjanser..

Men snakk om hvilket vær for tiden ja. Igår sto vi opp til strålende solskinn og blå himmel. Går på badet, bruker litt tid der da, men kommer ut til...SNØSTORM!!!!!!, og senere på dagen haglet det, for så å bli sol og blå himmel innimellom, så skifter fort ja. Er ikke noen varme akkurat heller..

Skrevet

Nesten 20 pluss en dag og minus en dagen etter, blir nok ull på 17., tenker jeg. Lenge siden det har vært så ustabilt i mai, eller er det min hukommelse som svikter? Vanskelig å vite hva jeg skal kle ungene når det skifter så fort.

Skrevet

Lenge siden vi har måtte bruke ull hver dag fram til 17 mai. Men det har vi måtte gjøre i år, så er nok ikke hukommelsen din nei.. 17.mai pleier vi ofte bruke ull pga kald vind og lite sol.. Er spent på været her i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...