Gå til innhold

Hjelp snart er det vår tur! :D


LittLykkelig

Anbefalte innlegg

Juni nærmer seg med stormskritt nå.. Har tidligere holdt hodet kaldt, men nå tenker jeg mer og mer på fødselen.. Kjenner etter overalt og er redd det snart skal sette i gang.. Sprøtt, tenk at det bare er få uker igjen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, tiden flyyyr!! Hele svangerskapet har gått kjempefort! Gleder meg til å holde babyen i armene mine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det kjennes som jeg har vært gravid en hel evighet.. Heldig du er som synes det har gått fort :) Gleder meg til å se babyen jeg å, må være en helt sær opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 37+2 og gruer meg til fødselen men gleder meg til å endelig se prinsessa mi. Var på sykehus fra lørdag til søndag pga høyt blodtrykk men heldigvis ikke svangerskapsforgiftning. Har mye kynnere og press nedover. De kunne fortelle at hodet er festet og at livmortappen har begynt å gå inn og kun er 1 cm lang nå (den er normalt på 5cm). Så modningsprosessen har begynt. Det blir spennende å se om det tar 3 uker eller om det går fortere. Bagen er i hvertfall klar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også holdt hodet kaldt i forhold til fødsel. Frem til nå. Nå tenker jeg masse på det. Har hatt noen dager hvor jeg har kjent at baby'n har sunket lenger og lenger ned i bekkenet og det er ikke veldig behagelig. Er spent på hvordan fødselssmertene virkelig er ....

 

Det skal bli veldig morsomt å se baby'n og bli kjent med den. Nå gjelder det bare at vi ikke går så langt på overtid at vi ikke får føde på Føderiket. Har 35 dager igjen til terminen idag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 dager igjen her og kjenner at GLEDER meg til å bli ferdig.....men gruer meg til fødsel :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Utålmodig* Skjønner plutselig hvorfor folk ser med skrekk på det å gå over.. Enda har jeg 18 dager igjen til termin. I'm going crazy. Lurer på om jeg må gjøre det litt mindre hyggelig å være der inne.. Kutte ned på¨bamsemumsen kanskje.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...