Gå til innhold

Hva gjør dere på de siste ukene?


mor fra Averøy

Anbefalte innlegg

Nå er det tid for å kose seg!

 

Jeg har startet på siste runde, 7 uker og tre dager til termin!!

 

Gutten min på 14, og jeg skal kjøre til Bergen på kosetur i langhelga,bare vi to. Det skal bli deilig å konsentrere alt om ham. Jeg føler meg heldig som har en så stor gutt som fortsatt vil være med på disse mamma turene=) Vi skal ta hurtigruta opp igjen,da jeg syns det er langt å kjøre begge veier, vi gleder oss!!

 

Ellers så scrapper jeg klar en album til småtten for tida, det er greit å ha den nesten ferdig.

Så holder jeg på å sette sammen til det siste kurset i kort/scrapp før fødselen, jeg håper jeg rekker det....For det er ett nybegynner kurs, og det er ikke pop å avlyse.

 

Skulle gjerne vært ute i hagen og pynta litt, men her sludder, og snør det i bygene....så georginene,tusenfryden,lobelia ,valmuer, julerosene og alt det andre jeg har kjøpt må nok bare få stå i uthuset ei stund enda.

Litt flaut, for naboen har konfirmasjon på torsdag, og hagen vår er deres utsikt,- så jeg hadde jo tenkt å plante masse fint, og rev opp alt det gamle for bare tre uker siden. Nå ser det værre ut en noen gang.....

 

Ja ja, jeg får ikke gjort noe med det nå.

 

 

Jeg lurer på hva dere andre gjør, har dere noen hobbyer som får litt større plass nå? Er dere ferdige med babyinnkjøpene? Lager dere middag til mann og barn,eller har dere funnet en bakeoppskrift dere kan dele med oss andre? Og blir haugen på strykerommet større eller mindre?

 

Uansett håper jeg dere koser dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høyres ut som du koser deg, til tross for sludd og snø!

 

10 uker igjen til termin her, og det går dessverre bare i eksamenstress fortida, men etter 19 mai blir alltid mykje roligere. Da er det berre ein eksamen igjen og den skal eg lese minimalt på. Då skal eg kose meg skikkelig den siste tida før vetlejenta kjem.

 

Tenkte å bestille gravidmasasje og pedikyr, velvære for kropp og sinn :-) Så skal eg kjøpe vogn, det er det eineste som manglar no! Lese ferdig "mamma for første gang"-boka og kanskje finne fram nokre koslige serier eg kan byrje å følge med på- slik at eg har noko til den første barseltida også :-)

 

Gleder meg så vanvittig til å bli mamma og til å vere heime et år med den lille! Skal bli fantastisk!

 

Du må kose deg på kosetur i Bergen, forhåpentlig er det litt betre vær her når du kjem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er... Her er det bekkenløsningplager i stor stil, og får gjort svært lite. Har booket inn mor i dag, for å luke og plante litt. Prøver å strikke litt, men det er lite jeg får gjort. Middagene blir enklere og enklere. Sitter på stol ved komfyren, og rører i gryta... Litt mer enn vanlig går i tørketrommelen, for jeg orker ikke å henge opp klær, og ja, det flyter av leker etter de to små vi allerede har. Og beklager, ingen baking her. Mye gode oppskrifter på detsoteliv.no. Blant annet snickerskake i langpanne og sjokoladekaka til Sting i Stavanger og brownieskake med vaniljekrem og bær...mmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...