*Stinemor* Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Noen andre som er det...? Er i uke 39, og de siste dagene har jeg følt meg veldig stiv og støl der nede Er det nedpress...?
kleppe71 Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Jeg også. Er i uke 37+6 nå og har hatt det slik i ca tre dager nå Akkurat som om jeg har gangsperr mellom beina. Det gjør faktisk ganske vondt når jeg går. Men vet ikke hva det kan være.
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 hehe jeg å, er fullgått 40 i dag:D å har hatt det slik leeenge. Var sikker på et var en form for bekkenløsning jeg? kjenner det godt i skambenet..:-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Jepp, stiv og smerte litt over skambeinet, vanskelig og "skreve" om dåkker skjønne Hode ligge jo godt nedi bekkenet hos mæ så derfor d gjør så ondt og modninga gjør jo at man blir stiv og at d kan stikke endel nedentil
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Bekkenløsning i symfysen! Jeg har kjent dette siden uke 9=) Juhuu. Det er ikke noe behagelig, og om man går og skrever med bena blir det verre. Og det verste du kan gjøre er å krysse bena! Det er skikkelig ugøy. Skambenet er delt midt fremme, når det blir slark, og/eller det ligger skeft blir det au...
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Har foresten en lett test. Om man står rett opp og ned på gulvet med ca 20cm mellom føttene. Så løfter man ene bene strak, for og sette det ned litt lenger i fra enn før. Dette er Vondt om man har BL i symfysen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå