Melkerullen Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 De siste 2 ukene har jeg svimlet litt, det kommer plutselig (selvfølgelig), like gjerne om jeg sitter som når jeg er i bevegelse...hva kan dette komme av? Det er som om alt rundt meg beveger seg - er jeg oppe og går når de skjer, må jeg bare lene meg inntil en vegg til det er over...det varer bare ett par sekunder av gangen, men det er litt ekkelt, synes jeg.. Jeg har 10 uker igjen til termin, har aldri vært plaget med høyt blodtrykk eller noe (med unntak av under/etter forrige fødsel). Noen som vet hva som kan forårsake dette?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Heia! Hoff, d e fælt å være svimmel - plages sjøl mye av d D finns flere grunna til svimmelhet, bla : *Lavt blodtrykk / Blodtrykksfall om du reise dæ raskt *Du sitte f.eks rett opp og ned og babyen presse på blodåra som gjør dæ svimmel * Du har drukke lite * Jernmangel * Blodsukkerfall - Har du sv.diabetes eller kanskje d e lenge sia du har spist når du blir svimmel? Men om d skjer mye ville æ tadd kontakt med jm eller lege, svimmelhet kan også være tegn på sv.forgiftning - dog et sjeldent symptom God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå