Gå til innhold

"hikk! hikk! hikk!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta i magen hikker MYE. Hvor lenge hikker nurkene deres? Bare lurer, mi hikker flere minutter i strekk, 3-5 min hvertfall.....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jentene mine også hiker flere ganger om dagen og varer 3-5 min.

Skrevet

Thihi, tulla mi hikket for første gang igårkveld (som jeg kunne kjenne). Så koselig - mannen min la hånda på magen min og kjente det veldig godt han og:)

Skrevet

Mye hikking her og :) Bra de hikker :-)

Skrevet

Litt absurd følelse! :-P Ofte så hikker hun rett før jeg skal spise eller rett etterpå..... :-P Men kan også finne på å gjøre det midt på natta :-)

Gleder meg til hun kommer ut! :-)

Skrevet

Og Johine, du må jo ha dobbelt opp av både hikking og annen aktivitet! Gratulerer med tvillinger! Det er så kjekt :-) Har du tvillinger i familien? Jeg har både tvillinger og trillinger, så jeg var ganske spent på første UL, men neida....! Men er fornøyd med èn også :-) Har ingenting å klage på :-)

Skrevet

Samme her, hun hikker kjempe lenge om ganger, får helt vondt av ho- så eg prøve å stryke ho litt på ryggen sånn i tilfelle det skulle hjelpe ;-)

Skrevet

Ok, det er jo ikke lenge! Min hikker ofte i rundt ti minutter (til jeg blir helt gal)! Og som regel mellom 3-7 ganger i døgnet. Slitsom den hikkingen...

Skrevet

Hei minimimmi.

takk. ja skal si det er mye liv i magen :) merker nå det begyner å bli trangt for jentene nå, men 6 uker til så er di ute :)

jeg er tvilling selv, men vi har fått hjelp til disse 2 gull jentene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...