minimimmi Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Jenta i magen hikker MYE. Hvor lenge hikker nurkene deres? Bare lurer, mi hikker flere minutter i strekk, 3-5 min hvertfall.....!
johine gravid med Tvillinger! Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Det gjør jentene mine også hiker flere ganger om dagen og varer 3-5 min.
Melkerullen Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Thihi, tulla mi hikket for første gang igårkveld (som jeg kunne kjenne). Så koselig - mannen min la hånda på magen min og kjente det veldig godt han og:)
minimimmi Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2010 Litt absurd følelse! :-P Ofte så hikker hun rett før jeg skal spise eller rett etterpå..... :-P Men kan også finne på å gjøre det midt på natta :-) Gleder meg til hun kommer ut! :-)
minimimmi Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2010 Og Johine, du må jo ha dobbelt opp av både hikking og annen aktivitet! Gratulerer med tvillinger! Det er så kjekt :-) Har du tvillinger i familien? Jeg har både tvillinger og trillinger, så jeg var ganske spent på første UL, men neida....! Men er fornøyd med èn også :-) Har ingenting å klage på :-)
Mammaønske Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Samme her, hun hikker kjempe lenge om ganger, får helt vondt av ho- så eg prøve å stryke ho litt på ryggen sånn i tilfelle det skulle hjelpe ;-)
TillaMaria81 Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Ok, det er jo ikke lenge! Min hikker ofte i rundt ti minutter (til jeg blir helt gal)! Og som regel mellom 3-7 ganger i døgnet. Slitsom den hikkingen...
johine gravid med Tvillinger! Skrevet 12. mai 2010 #10 Skrevet 12. mai 2010 Hei minimimmi. takk. ja skal si det er mye liv i magen merker nå det begyner å bli trangt for jentene nå, men 6 uker til så er di ute jeg er tvilling selv, men vi har fått hjelp til disse 2 gull jentene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå