Gå til innhold

Noen unge prøvere? 18-25?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg passer vel kanskje ikke inn her nå for tiden men.. skriver allikevel:p

21 år gammel her, snart 22. Jeg hadde en SA i februar, da hadde jeg vært sammen med samboeren i 2 år, men uvisst om SA`en var grunnen alene eller om andre ting spilte inn, men det ble nettopp slutt.

Så nå er jeg singel.. var virkelig ikke slik jeg hadde sett for meg ting skulle bli!! Skulle vært over 5 mnd på vei i dag.. å det er trist å tenke på..

Selv om det er slutt så bor vi sammen (har enda ikke funnet meg noe nytt sted å bo) og ja, vi har fremdeles sex og begge har vel egentlig et håp om at vi skal finne tilbake til hverandre igjen etterhvert.. så derfor kan jeg nok ikke kalle meg for en "prøver" lengre, uansett hvor mye jeg måtte ønske å være det..

å uansvarlig nok kanskje, så har vi ikke vært særlig nøye med prevensjon heller den siste tiden og nå føler jeg en merkelig murring i underlivet. Har IKM ca den 24. mai og har hatt denne murringen i 2-3 dager nå.. aldri før opplevd lignende, så lurer på om det kan være et tegn på at noe er i ferd med å skje..

så ja, dette var da min lille historie:p hva med deg?: )

selv om jeg ikke er en prøver slik som dere andre akkurat nå, så synes jeg allikevel at det på en bittersøt måte er koselig å være her inne=)

klem Stine.

Skrevet

Hei hei :)

Jeg er ei jente på 20, og jeg og sambo har første pp nå :)

Jeg hadde EL 22, og ikm 8 mai... I 2 uker nå har jeg hatt oppblåst mage, blir fortere trøtt og tisser mye oftere, til og med på natta.

Nærmere IKM jeg var, jo svakere ble symptomene. Klarte ikke dy meg og tok test 7, den viste negativ.. Det som er rart er at jeg har veldig menssmerter når jeg venter ikm, men ser ingen tegn til det nå.. Er 2 dager på overtid bare.. Nå er jeg kun litt oppblåst og litt øm i brystene..

Så blir spennende å se :) 2 dager over så er et lite håp :) hihi.. Hva med deg da?::)

Mvh Torill ;)

Skrevet

Hei Stine :)

Det var leit og høre =( Håper dere finner veien tilbake til hverandre igjen. Men det høres jo neste litt sånn ut, siden dere bor sammen og har sex :)

Håper du er gravid, kanskje det også redder forholde.. Att det rett og slett var meningen :)

Jeg er bare 19år, blir 20 i desember:) Jeg har prøvd 1 månede som det ikke ble noe av, er i 2pp nå.. Ikm mens idag faktisk :) Kjenner ingenting til TR heller. Men om jeg er gravid blir jeg selvfølgelig glad, selvom jeg kunne tenkt meg att den skulle sitte i august. Startet nå, siden jeg tenkte det tok litt tid =p Men blir HAPPY om det kommer 2 strek på testen nå :)

Jeg og samboeren min har vært sammen i 2 år og 5 måneder, bodd sammen i 1,5år :) Stor trives sammen, har selvfølgelig opp og nedturer.. Men hvem har ikke det ?

Hehehe

Klem Charlotte

Skrevet

Skrev akkurat om meg over her :P se der ..

Hehehe

Like gammel vi da :)

Hvor er dere fra??

Skrevet

18 her, fra indre Østfold :) stort barneønske etter en SA i julen..

Skrevet

Prøvere her:) Jeg er snart 21 og han blir 23. Har hatt en SA i februar, og ikke blitt gravide igjen etter det. Men vet hvertfall at vi kan bli det! :) Blitt spådd å bli gravide i juli/august, så da krysser jeg fingrene for det!

Selv da?

Skrevet

Ja, det var gøy :))

Er fra Drammen..:D dere da?

Dette var en spennende tråd :)

Skrevet

Jeg: 19 blir 20 i desember

Samboer: 22

Fra Trondheim... =P

BLitt spådd gravid i august :) så går for det

Ikm idag :) Ingen tegn til tanta her

Skrevet

morsomt, jeg vil også bli spådd!:P men litt skummelt ;)

samboeren min er forresten 23.:) han er nesten mer tussete enn meg , og sier han føler på seg at jeg er gravid :P hehe

Skrevet

Noen som vil dele msn sin med meg eller =)??

Skrevet

morsomt, jeg vil også bli spådd!:P men litt skummelt ;)

samboeren min er forresten 23.:) han er nesten mer tussete enn meg , og sier han føler på seg at jeg er gravid :P hehe

Skrevet

"??<3?? " --- jeg bor faktisk i Trondheim også!:)

Måtte bare si det =p

Skrevet

Send privat meld til deg Stine, om msn :)

Noen flere som vil dele msn?? JENTER =p

Skrevet

Kanskje et teit spørsmål, men hvordan blir man spådd?

Har ikke peiling jeg, men har veldig lyst til å prøve det jeg også!! :)

Skrevet

Jeg tenkte å lage sånn tråd i en tråd jeg :P

1. Hvor gammel er du og kjæresten?

2. Hvor bor dere?

3. Hvordan bor dere, stort?Leilighet, hus?

4. Hvor lenge har dere hvert sammen?

5. Har dere dyr?

6. Barn fra før?

7. Hvorfor ønsker akkurat dere unge så tidlig?

8. Hva trur dere familiene deres sier?

9. Msn?

10. Hvor lenge har dere prøvd?

Ha en SUPER prøve tid, å håper det sitter en spire til oss alle snart =D

Skrevet

Man går innpå forumet som heter Spå og horoskop :D så spør man der.. Men de er ganske travle de jentene inn der.. Men flinke :D

Skrevet

Ah, takk for svar!!:P Visste ikke dte fantes et slikt forum engang jeg =p

da må jeg jo prøve å spørre pent om de ikke vil spå meg også!:D

Skrevet

Jeg er 21 år, blir 22 i november, og sambo er 24 år :) Har prøvd i 1,5 år nå, og skal på utredning i juni.. Har EL i disse dager, så håper det skjer noe før det..

Vi eier en 4-roms leilighet, på ca 90 kvadrat, så har nok plass til en liten en.

Har vært sammen i 4,5 år snart, og skal gifte oss til sommeren <3

Har ikke dyr.

Har ingen barn fra før..

Ønsker barn nå fordi vi føler at det passer inn i vår situasjon, har vært sammen ganske lenge, begge er i fast jobb, og eier leilighet..

Tror familiene våres blir glade på våres vegne, og tror ikke de blir sjokkerte.

Bor forresten i Tr.heim :)

Skrevet

Emma:

Så moro å høre at det er enda fler fra Trondheim!=)

Bor i byen selv så ;)

Skrevet

1. Hvor gammel er du og kjæresten? 19 og 22

2. Hvor bor dere? troms

3. Hvordan bor dere, stort? leilighet 90 kvm

4. Hvor lenge har dere hvert sammen? 2 år og 4mnd

5. Har dere dyr? en hund:)

6. Barn fra før? jepp vi har et barn fra før.

7. Hvorfor ønsker akkurat dere unge så tidlig? er godt å være unge foreldre.

8. Hva trur dere familiene deres sier? ikke så mye:)

Skrevet

og 10: 1 mnd:) har hatt eggløsning siste 2 mnd på dag 17,med syklus på 28 dager som tilsier kort lutealfase med 10 dager ca, nå er jeg på dag 30 (ikke vært mer enn 28 dager siden jeg fikk mensen som 12åring) så om wild yam å bidro har gjort syklusen lenger kan jo være. vet ikke om lutealfasen alltid har vært ca 10 dager grunnet jeg aldri har testet før,men lurer på dt,siden nå når den er lenger er jeg på dag 30, har et barn så fullt mulig jeg "skal" ha på 10 dager ca å at d ikke gjøre noe,men nå er den iallefall mer stabil, tror ikke jeg er gravid denne pp.

Skrevet

1. Hvor gammel er du og kjæresten? 24 og 29 :-)

2. Hvor bor dere? Akershus

3. Hvordan bor dere, stort? Småbruk på landet :-)

4. Hvor lenge har dere hvert sammen?6 år

5. Har dere dyr? en hund:)

6. Barn fra før? Nei, desverre :-/

7. Hvorfor ønsker akkurat dere unge så tidlig? Etter uplanlagt grav. for noen år tilbake kom ønsket, og vært prøvere til og fra siden. Da vi oppdaget at det ikke var så lett å bli gravide, kuttet vi prev på "fulltid"

8. Hva trur dere familiene deres sier? ikke så mye:) Blir nok glade :-)

Skrevet

1. Hvor gammel er du og kjæresten? Jeg er 24 og han 25

2. Hvor bor dere? Bor på Tanem, rett utenfor trondheim

3. Hvordan bor dere, stort?Leilighet, hus? Leilighet

4. Hvor lenge har dere hvert sammen? Snart to år

5. Har dere dyr? Ja, en herlig liten hund

6. Barn fra før? Nei

7. Hvorfor ønsker akkurat dere unge så tidlig? Vi vil være godt i gang før vi blir 30, har ikke lyst til å bli gamle foreldre

8. Hva trur dere familiene deres sier? Alle kommer til å bli glade for at vi er gravide, men sier ikke til noen at vi prøver

10. Hvor lenge har dere prøvd? Jeg sluttet på p-pille 17.april, og hadde eggløsning før helga. Venter mens i starten av neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...