Gå til innhold

Seteleie 35+5, noen flere?


juniknøtt

Anbefalte innlegg

Var på kontroll hos jordmor i dag og fikk vite at knøttet fortsatt ligger i seteleie. Hadde en ganske sterk mistanke om det, men håpte selvfølgelig at jeg tok feil. Det er jo fortsatt en sjanse for at hun/han snur seg, men det er vanskelig å la være å tenke på setefødsel/keisersntt osv. Har ikke spesielt lyst til noen av delene. Fikk inntrykk fra jordmoren av at det ikke er sikkert at de kommer til å prøve på snuing på Ullevål. Andre som hører til på Ullevål og som har vært inne til vurdering for snuing? Har ikke vært inne der enda, så får se hva de foreslår. Tenker nå å prøve akupunktur for å se om det kan få babyen til å snu seg. Noen som har prøvd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 36+5 og har også ei i seteleie. Tenker også mye på dette med keisersnitt/setefødsel.. Skal på røntgen av bekken og UL på St.Olavs på onsdag og de vil da vurdere snuing dagen etterpå. Må visst faste før man skal på snuing.. Jeg er førstegangsfødende, men jeg heller mot setefødsel fremfor keisersnitt så fremt at bekkenet mitt er stort nok.. Men håper jo aller helst på at disse knøttene klarer å skjønne av seg selv hvilken vei som skal ut først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått? Har du forsøkt snuing? Jeg skal på røntgen av bekken på Ullevål i morgen. Regner med vi får en ny time ganske kort etterpå for å diskutere setefødsel/keisersnitt. Jeg er så fryktelig i tvil om hva jeg vil og syns dette er veldig vanskelig. Håper enda veldig at babyen snur seg av seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...