zassy☆ Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Maser om denne jobbsituasjonen jeg da. Noen som kan se om det kommer noe nytt snart? I dag fikk jeg beskjed om et sted som kan være en mulighet. Jeg har veldig lyst på jobb her, og føler meg generelt positiv selv, men vet ingenting enda. Alle råd og tips og framtidssyn mottas med takknemlighet!! Kan se igjen! Klemklem
Skyfrihimmel Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 tror det kommer positivt ang jobb fremovr,får frem det har vært litt bekymringer ang penger. Er en krevende jobb så du må tenke på helse,prioritere deg selv litt. tror ikke det er lenge til du er gravid:) hva får du opp på meg sånn genertelt
zassy☆ Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2010 Hei! Går det bra med deg? Tusen takk for at du så på meg, Vi starter prøvinga i juli HVIS jeg får meg jobb først, derfor jeg stresser litt med dette nå Håper du har rett i at det blir positivt med både jobb og graviditet snart! Spent på den jobben altså, kjenner at jeg har så lyst på den! Skal gi deg tilbakemelding når jeg får høre noe. Tar vare på meg selv ja, skal starte i redusert stilling hvis det blir noe slik at det ikke blir for mye Får opp en begrenset situasjon for deg..at du ikke helt kommer noen vei, eller vet hvilken vei du skal gå, en situasjon som kan virke veldig fast, men det fins alltid veier å gå. Videre ser både økonomi og kjærlighet fint ut slik jeg ser det. Si bare fra hvis du vil jeg skal se på noe mer konkret, og om du kjente deg igjen i den situasjonen jeg beskrev ovenfor? Klem til deg
zassy☆ Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2010 glemte å skrive tilbakemelding på det med penger, vi har en stram økonomi for tiden, og skriver budsjett for livet, hehe, men føler det skal gå bra! Men hadde hjulpet myye med en jobb ja både pengemessig og for tryggheten
Mamma til en<3 Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Er du i jobb nå? det jeg får opp er at du har mulighet til og få en ny jobb i slutten av uka eller neste, mulig det er at du kan komme på jobb intervju eller begynne og jobbe denne eller neste uke. får dessverre ikke så mye mer opp og du får ta det med en klype salt siden jeg er veldig sliten etter 7 timers jobb + div annet idag + at det er sent så er trøtt også. men kan se på deg igjen i morgen om jeg rekker.. ville du sett om jeg er gravid eller ikke? - 05.09.92 På forhånd tusen takk vis du vil se tilbake
zassy☆ Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2010 Hei og tusen takk Kristina. Nei jeg er ikke i jobb nå, håper du får rett i at det ordner seg så raskt, da hadde jeg blitt så glad!! Håper på å få høre mer i dag eller i morgen..drømte faktisk i natt at jeg startet der, hehe. Får ikke opp graviditet i kortene mine på deg akkurat nå, prøver du eller? Takk for at du så på meg! Skal gi tilbakemelding når jeg vet mer. Blir veldig glad hvis flere vil se
**Bellasnella** Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Hei Zassy. Har sett på deg tidligere og får fortsatt opp gode muligheter for jobb. Innen relativ kort tid. Føler at du begynne i ny jobb rett over sommeren og får opp graviditet i aug/sept. Håper dette stemmer.
zassy☆ Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2010 Tusen takk Bellasnella, håper at det skjer raskere jeg da angående jobb Men sier ikke nei takk så lenge det snart skjer noe uansett! Skal holde dere oppdatert! Høres generelt positivt ut fra dere alle da! Satser på at dere har rett!
zassy☆ Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2010 Får vel ikke høre mer om jobb før i neste uke da ettersom det er fridager nå, lenge å vente! Håpehåpehåpe at det snart blir jobb på meg!! Er så klar for å begynne å jobbe nå! Prøver å se for meg/visualisere at jeg blir tilbudt jobb og at jeg er på jobben osv..hehe..håper det blir virkelighet snart altså!
Mamma til en<3 Skrevet 13. mai 2010 #10 Skrevet 13. mai 2010 Okei.. tusen takk Okei.. nei jeg prøver ikke, men faktisk 3 uker over mens nå.. trudde ikke jeg hadde ligget med noen den siste tiden, men dessverre vært ltit for full noen helger nå hvor jeg ikke husker så veldig mye, så jeg får vel ta en test til uka for og være sikker..
zassy☆ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 19. mai 2010 Hei Kristina har du funnet ut noe mer da om du er gravid? Ville bare gi deg tilbakemelding på det du skrev over her, du skrev: "det jeg får opp er at du har mulighet til og få en ny jobb i slutten av uka eller neste, mulig det er at du kan komme på jobb intervju eller begynne og jobbe denne eller neste uke." Nå er det "neste uke" og i dag ble jeg innkalt til et slags intervju som skal foregå neste uke på torsdag! ;-D Så du traff der. Spent på intervjuet og om det blir noe nå, dette er den jobben jeg har håpet på og hatt positiv følelse på, så blir spennende! Vil du eller andre se om jeg kommer til å få jobb her?
zassy☆ Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 26. mai 2010 I morgen skal jeg på intervju, så om noen har lyst å se hvordan det går så kommer jeg med tilbakemelding i morgen igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå