Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 skal snart til undersøkelse. og gruer meg veeeldig.! vil derfor høre litt om deres erfaringer??
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Huff verste jeg noen gang har vært med på. Jeg fikk så mye smertestillende etterhvert fordi det var så fryktelig vondt at jeg sovnet og sov i 2 timer etter undersøkelsen. Fy og fy det var skikkelig vondt. Spør etter smertestillende så fort du føler det er vondt
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 hadde du betennelse eller noe siden det gjorde så vondt eller var det bare vondt?? huff ja,håper jeg også får så mye at jeg sovner..;P
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Hei Jeg gruet meg også..masse!! Men det gikk så greit Det gjorde ikke vondt men var litt ubehagelig. Jeg syns det er verre å få den ned i halsen. Ingenting å grue seg til. Det går sikkert kjempefint Lykke til!
neekap Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 ikke vondt i det hele tatt (uten smertestillende), og det hele var over i løpet av et kvarter ) Ble så fascinert av å følge med på skjermen at jeg egentlig ikke kjente noe spesielt.. Søstern min hadde det dessverre verre. Men hun har hatt 2 keisersnitt, og pga arrvevet merkes det bedre. Men hun fikk smertestillende etterhvert. Det verste synes jeg var å faste et døgn og den forferdelige drikken du må ta for å tømme deg ( Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Jeg fikk narkose, sa jeg nektet å ta undersøkelsen hvis jeg ikke fikk det. Jada er ei pyse. Våknet igjen rett etter de var ferdige, merket ingen plager etterpå. Bare MASSE luft i magen.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Jøss, jeg har både tatt koloskopi og gastroskopi (ned i hals) og jeg må si gastroskopi er noe av det verste jeg har vært med på. Det var ikke vondt å ta koloskopi!! Det var bare litt ubehagelig og rart. Men langt fra vondt! Det går nok greit skal du se lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå