Gå til innhold

noen som har tatt koloskopi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal snart til undersøkelse. og gruer meg veeeldig.! vil derfor høre litt om deres erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff verste jeg noen gang har vært med på. Jeg fikk så mye smertestillende etterhvert fordi det var så fryktelig vondt at jeg sovnet og sov i 2 timer etter undersøkelsen.

Fy og fy det var skikkelig vondt. Spør etter smertestillende så fort du føler det er vondt :)

Skrevet

hadde du betennelse eller noe siden det gjorde så vondt eller var det bare vondt??

huff ja,håper jeg også får så mye at jeg sovner..;P

Skrevet

Hei

Jeg gruet meg også..masse!! Men det gikk så greit :) Det gjorde ikke vondt men var litt ubehagelig. Jeg syns det er verre å få den ned i halsen.

Ingenting å grue seg til. Det går sikkert kjempefint :)

Lykke til!

Skrevet

ikke vondt i det hele tatt (uten smertestillende), og det hele var over i løpet av et kvarter :o) Ble så fascinert av å følge med på skjermen at jeg egentlig ikke kjente noe spesielt.. Søstern min hadde det dessverre verre. Men hun har hatt 2 keisersnitt, og pga arrvevet merkes det bedre. Men hun fikk smertestillende etterhvert.

Det verste synes jeg var å faste et døgn og den forferdelige drikken du må ta for å tømme deg :o(

Lykke til :o)

Skrevet

Jeg fikk narkose, sa jeg nektet å ta undersøkelsen hvis jeg ikke fikk det. Jada er ei pyse.

Våknet igjen rett etter de var ferdige, merket ingen plager etterpå. Bare MASSE luft i magen.

Skrevet

Jøss, jeg har både tatt koloskopi og gastroskopi (ned i hals)

og jeg må si gastroskopi er noe av det verste jeg har vært med på.

Det var ikke vondt å ta koloskopi!! Det var bare litt ubehagelig og rart.

Men langt fra vondt!

Det går nok greit skal du se

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...