Gå til innhold

Tipp hvor gammel jenta mi er:::

Anbefalte innlegg

Skrevet

181 cm og 104kg

Hun er 31. Hvor store var deres barn på samme alder?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Huff, er det mygg allerede, så tidlig på året?

Skrevet

Det er noen som overlever alt.

Skrevet

Larvigt.

Skrevet

Jeg gir meg.

dere er morsomme, jeg er bare patetisk.

Jeg bøyer nakken i ærbødig skam.

Skrevet

Hva er det du sejer? Jag fattar inte.

Skrevet

Larvigt! Du måste förstå! Töntigt!

Du är inte larvig Patetica. Du är bara skojig!

Skrevet

Hmm.. poeten i meg sier at det er noe vakkert som blir noe fantastisk, nesten som magi.

Du veit larver. Mange av dem blir jo sommerfugler.

Skrevet

Det hadde vært vakkert. Men må dessverre skuffe deg. Larvigt betyr nesten det samme som teit. Men et meget godt resonement fra din side!

Tenkte jeg skulle snikinnføre litt svensk her på krangle. Som et ledd i å ta over hele Norge. Man må begynne i det små:)

Skrevet

Nå øynet jeg et håp om å bli innlemmet i deres klubb for frekke sommerfugler. men dengang ei. Jeg får ta til takke med å lese hvor kule å morsomme dere er, og drømme meg bort en gang i blandt.

Skrevet

Ja til sniksvensking!

Skrevet

Apropos, er torsk også en fisk på svensk, eller betyr det bare horekunde?

Skrevet

Torsk= horekunde, fisk og en sykdom på tungen. Og når man går tom for bensin heter det soppa torsk.

Gjest sug lut
Skrevet

Tante g, du er alltid imponerende tidlig på'n...

Skrevet

Og i tillegg med så mye kunnskap tidlig på morgenen. Før klokka syv vet jeg knapt hvordan kaffetrakteren fungerer.

Skrevet

hahahaha tog han.

har en på samme alder her hun er bare 163 høy og vi håper hun veier under 90 kg men hun tør ikke veie seg nå.

Gjest sug lut
Skrevet

Meningsløse menneske, hva gjør du her inne?

Skrevet

Jeg står opp kl 06:00. Hadde gjerne sovet litt lenger men er avhengig av et kvarter med kaffekoppen for å våkne opp:)

Og hjernen sover aldrig Dorris. Det er verre med kroppen. Motorikken er ikke helt i hundre da jeg står opp. Har ved flere anledninger kjørt tannbørsten opp i øyet.

Skrevet

Jeg er nok foran deg i køen på vei til alderdommen. Her er både kropp og hode skakkjørt om morgenen. Tannbørst i øyet kan jo faktisk være grunnen til at hjernen din våkner forresten? :-)

Skrevet

hehe! Ja, det er sant. Dytter igang hjernen. Men jeg drikker som regel kaffen før jeg pusser tenna, så kroppen bruker tydligvis lenger tid på å våkne enn hodet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...