Gå til innhold

erfaringer med byssanlull vugge?? eller leander vugge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har positive eller negative erfaringer med type hengevugge? vurderer sterkt å gå til innkjøp av en sånn, men vil gjerne høre litt tips og råd og erfaringer her først..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi hadde byssanlull hengekøye når vi fikk vår første sønn i 06, og var kjempefornøyd med den. Vi venter nå nr 2, og skal så absolutt bruke den igjen. Har aldri angret på kjøpe av denne hengekøyen.

Skrevet

Har ingen erfaring da vi hadde en annen vugge til førstemann. Denne gangen har vi kjøpt vugge fra purnatur.no så tenkte bare å tipse om den i og med at du vurderer hengevugge :) Den er en del billigere enn leander og mye finere (synes jeg da)

Link:

http://www.tecsor.no/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=42_1&products_id=26&zenid=fb83abf3f59e28fa0b5a20c628ffca94

Jeg kjøpte den i bomull og fikk kjøpe himmel for 150kr ekstra :) Totalt 1400 inkl frakt,

Skrevet

jeg kjøpte min leander vugge på finn.no, å synes den er helt nydelig! ikke var den dyr heller,men perfekt stand!;-)

har ikke fått prøvd den enda da, men den henger fint klart:))

Skrevet

Har Leander som andremann sov kjempegodt i og gleder meg til å bruke den igjen. Fikk masse kommentarer om hvor fin den var også, og den var veldig praktisk siden vi hadde toåring og hund i huset, for å si det slik:) Flyttet den mellom stue og soverom og var kjempefornøyd.

Skrevet

Vi var desperate og kjøpte leandervugge til førstemann da han var tre måneder gammel. Fantastisk investering som vi gleder oss til å bruke igjen om få dager!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...