Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 har ødelagt en pc en stund tilbake, der hadde vi mapper med 1 månde, 2 måneder, 3 måneder osv..av gutten vår. er d noen som vet om man kan ta den med til en butikk som kan redde bildene, eventuelt lage hardisken på nytt???
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Ta med pc, eller bare harddisc, og en ekstern hardisc til en databutikk / datareparatør så kan de overføre data. Så fremt at harddisc ikke er ødelagt
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Det kommer jo an på hva som er skjedd, men min pc kræsjet og bildene kunne fint reddes. Tok ut hardisken og leverte i pc butikk, der overførte de bildene over på en ekstern hardisk
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 ok da er d verdt et forsøk:) opmuntrende svar:) så lenge ikke harddisken er kjørt selfølgelig... er d dyrt og få dette gjort?? jeg skal gjøre d koste hva d koste vil, men ca pris???
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 d var meg HI:) tror kans\skje pc fikk seg en trøkk, ..... meg og temperementet mitt....... har jeg kunnet slått i stykker hardisken??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå