Gå til innhold

Hvor gamle er dere som ser på "unge mødre"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistenker at det er dere "eldre" mødre som ser på. For å få bekreftelse på at unge mødre suger.. Men nå vet ikke jeg..

Jeg er 23 og ser det ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 28, elsker det:) Ser ikke ned på unge mødre..

Skrevet

jeg er 41 og pleier se det. men vet ikke om det er av grunnen du skriver

Skrevet

Jeg er 35 og ser på det. Jeg synes at programmet vinkler enkelte mødre til å virke litt umodne og forunderlige, men at andre har et godt grep om hverdagen. Akkurat som mødre i andre aldere.

Skrevet

Jeg er 27 og ser på det fordi jeg er gravid, og det er første gang for meg. Da setter jeg pris på å kunne se andre, uansett alder, som er gravide, eller nettopp har født. Vi er jo alle førstegangs gravide, og går gjennom det samme, og må lære alle de samme tingene uansett alder, og da synes jeg ikke man skal måtte være ung for å se unge mødre heller. Desuten synes jeg mange av de som er med i det programmet gjør en god jobb, også de yngste. :) Hvorfor i alle dager tror du at folk ser på det for at de tror unge mødre "suger"? Det tror jeg få/ingen gjør. Om du hadde sett på det selv en gang eller to, så ville du nok sett at de er flinke nok. :)

Skrevet

jeg er 24 og ser på det

Skrevet

Jeg er 25. Ser ikke ned på unge mødre, men tror en del av jentene blir fremstilt på en dårlig måte. Hun fra Bergen er jo utrolig flink da, imponert over henne!

Skrevet

Hvilken kanal og når går dette?

Skrevet

Jeg er 27 og ser på det :) Og jeg ser overhodet ikke ned på unge mødre. Har selv en lillesøster som fikk første rett før hun fylte 17, og hun er en kjempe god mamma. Nå venter hun andre mann, bor med far til barna, og alt går kjempe bra!

Skrevet

Jeg er 33 og ser det, og ser heller ikke ned på unge mødre. Jeg synes bare synd på mange av dem. Særlig hun på 16 år som så ut som hun var 12. Så naiv stakkars. Men mora var jo ikke stort bedre, så kruttet ble ikke funnet opp i den familien;)

Skrevet

hehe skal ikke dømme litt mer da?? de fleste ser vel på slike program fordi de synes det er interessant ikke for å rakke ned på folk... Ser man på Tangerudbakken for å ha noe å rakke ned på kanskje?

Jeg er 35 og ser på unge mødre fordi jeg liker den type program enkelt og greit, de fleste greier seg jo fint der da!

skal jeg ha noe å le av ser jeg heller på Paradise Hotell...der er det jammen tidvis noen gullkorn og hente...."hun er mer ordntlig og jordnær, det er ikke jeg, jeg er mer sånn down to earth" - tidenes uttalelse jeg aldri kommer til å glemme

Skrevet

Jeg er 33 og ser det IKKE.

Har riktignok vært innom programmet nok til å se hva det dreier seg om.

Og jo du har nok rett, man får bekreftelse på at unge mødre suger. Jeg klarer derfor ikke å se på det, det er ikke bra for blodtrykket :-P

Skrevet

Jeg er 40 år, og ser på unge mødre. Jeg er både ung mor og moden mor. 19 år da jeg fikk første barn og 38 da jeg fikk siste.

Jeg håper og tror at jeg var litt mer oppegående enn mange av de som er med i serien. Men for all del, det er også noen av mødrene som klarer seg utmerket.

Skrevet

Jeg er 32, og ser ikke på det.. :)

Skrevet

Jeg er 27 år, og syns at de unge mødrene virker som flotte, oppegående og reflekterte mødre. Jeg syns de virker som like gode mødre som eldre mødre. De takler det fint, og de fullfører akkurat de samme arbeidsoppgavene som oss som er litt eldre. Jeg føler meg overhodet ikke som noen bedre mor fordi jeg er noen år gamlere. Greit nok at jeg har mer erfaring, men det måler ikke hvor god man er som mamma.

Så konklusjon: Jeg ser ikke ned på de unge mødrene i det hele tatt.

Skrevet

Jeg er 20 år, og har sett det kanskje 3-4ganger.. Jeg synes vi "unge mødre" blir dratt under en kam,alle sammen,pga dette programmet..

Jeg finner feks alltid noe de gjør feil++derfor ser jeg det ikke lenger.. blir for oppgitt.. og jeg vil ikke bli sett på som en av "de" .. tror jeg er for moden for alderen =/

Skrevet

Jeg er 41 og så en episode. Ble så flau på deltakernes vegne at jeg ikke orket å se på det mer. Det var verre enn jeg hadde trodd. Jeg håper det bare er et utvalg av reality-kåte jenter som har valgt å stille opp og ikke den "vanlige" unge mor...

Skrevet

Jeg har sett samtlige episoder, og ja, det var noen der som kanskje ikke virket helt moden. Men det var også mange unge mødre som faktisk viste modenhet og hadde reflektert en del over valgene de har gjort.

Men umodne, "dumme" mødre finnes det i kategorien 25-40 år også, dessverre.

Skrevet

Jeg er 28 og ser på det fordi jeg syns det er et koselig program. Føler meg litt som en ung mor selv ;)

Tror ikke at unge mødre suger. En ung mor kan være en like så god og kjærlig mor som en eldre mor.

Men det er ofte en del utfordringer en støter på som ung mor kontra ei på f.eks 32.

Skrevet

jeg er 27,og har alltid fulgt m siden d begynte.Jg var 17 selv når jg ble mor,derfor kjenner jg meg godt igjen i mange situasjoner,Ser absolutt ikke ned på di,men føler at di mange ganger vinkler d til at di virker som håpløse mødre.Noe jg absolutt ikke trur di er ;)

Skrevet

Jeg er 27 og ser det ikke, ble mor som 16 åring selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...