Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vanskelig nå som det er sånn "halv varmt"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok en av de som alltid kler på litt for mye... prøver å skjerpe meg litt nå.

Vi bor i Stavanger, i dag var det mellom 5-10 varmegrader da jeg hentet eldsten i bh. Baby på 7 mnd hadde da på seg innetøy (ett lag, bomull), og en "dress" i fleece. Ullsokker og vanlig ganske tynn bomullslue. Lå inne i en OTH pose, de er ikke så tykke som andre poser. Hun var god og varm med dette, men ikke for varm så vidt jeg skjønte. Instinktet mitt sa at hun også måtte ha teppe over posen, men jeg klarte å stå imot :-)

Skrevet

På første luren her pleier det å være 2-4 grader ute, så da har hun på seg en utedress over inneklærne (body + enten strømpebukse eller bukse og sokker). På andre luren kan det nå være en 12-14 grader og da legger jeg henne ut i bare inneklær. Hun ligger da i en termopose (noe alla voksi, men litt tynnere).

Skrevet

Her har det variert med temperaturer fra 2-14 grader. Har hatt på samme klærne hele veien, som er bomullsbody, bukse, sokker, sommerjakke og lue. Men på det kaldeste hadde jeg på en ull lue med hals, mens på det varmeste har jeg hatt vognposen åpen og en bommullslue med knytting.

Skrevet

Gutten min på snart 8 mnd ligger i odenwalder sin dunpose fremdeles, men han kun på han ullbody, ullstrømpebukser, ullsokkert og ei tynn ull/silke lue. Vi bor på sørlandet så dette har vært akkurat passe for han. Syntes det er tidlig å slutte å bruke posen, men må vel snart gjøre det =)

Skrevet

Jeg på har på henne strømpebukse, ullsokker, body og joggedress. Og så en bomullslue. Over henne har jeg bare den vanlige dundyna og vindtrekket til vogna. Kler jeg på henne mer så blir hun for varm så dette er akkurat passe har jeg funnet ut.

Hun er 7 uker.

Skrevet

Inneklær (body/genser og strømoebukse/bukse), solbriller hvis sol og en passlig tynn lue. Blåser det veldig en dag og han er veldig våken og vil opp å se får han en fleece jakke på seg. Bruker enda voksiposen men det er på kanten til å bli for varmt.

Skrevet

Ho av mi ligger ute i body+bukse+dress,med to tepper over.

Men jeg "lukker" dypvogna igjen,den er sort og det er mye sol her. Har ho noe mer på seg blir hun gjennomvåt av svette:-(

Selv om mor selv føler at det er litt lite og løper derfor og sjekker hele tiden,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...