Gjest Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 småen treng ny vår/haustdress, tenkte å kjøpe ein han kan bruke store delar av vinteren og (neste vinter), då vi pleier å ha fleire lag ullkle på han. Men, kva størrelse vil han ha komt opp i til hausten? Han blir 2år i oktober. I vinteren som var brukte han str86 (fôra vinterdress), men den begynte å bli i aller minste laget då han gikk over til andre kle for nokre månadar sidan. Han er i grunnen lang i ryggen. Tips mottas med takk!
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 om det hjelper, så kan eg seie at str 86 er _alt_ for lite når det gjeld bodyar.
Aliena Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Min ble 2 år i novenber i fjor. Kjøpte vår/høstdress i str 98. Var litt stor med en gang, men ikke sånn at det var ubehagelig for han. Har brukt den helt til nå, den passer nok ut dette barnehageåret.
Aliena Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Min hadde forresten også foret vinterdress i str 86 året før, og er lang i ryggen.
mamman til to gutter Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Det er helt umulig å si for barn er så forskjellige og størrelsene på de forskjellige merkene er veldig forskjellige. Min gutt som blir tre år i sommer har brukt dress str 86 i hele vinter og bruker den fortsatt (reima sin høst/vårdress han har brukt med flere lag ull i vinter), nå begynner den å bli litt knapp, men den fungerer nok ut vårsesongen (håper det snart blir sommer:-D ). Jeg hadde planer om å kjøpe en dress på tilbud til han i fjor og lette da etter størrelse 92 fordi jeg regnet med han kom til å bruke det og fant det ikke, når vi skulle kjøpe dress i høst var 92 alt for stort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå