Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Veie 68 kilo og er 1.64... INGENTING passer på meg lengre!! Ser att alle som ser på meg tenker "hvor hun har lagt seg ut" .., NÅ er det STOPP!!!!! Nå skal 10 kilo bort!! Å jeg skal bli den "gamle" !!! Det er såå utrolig irritabelt å være lubben!!! En bilring her og en bilring der!! Nå skal ALT bort!!! Takk for meg Måtte bare få ut litt frustrasjon!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Må du slutte å sutre! Ingen skam å være litt lubbensexy :=)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Hiv alt av søtsaker og få et sunt og variert kosthold. Begynner du å trene 4-5 dager i uke i tillegg, så har du helt sikkert den gamle kroppen igjen om ikke lenge.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 1 kilo i uka klarer du, og da har du fortsatt litt igjen av det gode været:) Meld deg på Grete Roede kurs NÅ. Jeg veide det samme som deg etter fødsel og de kiloene VILLE ikke av..Etter grete roede har jeg 3 kilo igjen og jeg føler meg bare sååååå mye bedre! Good luck!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Lavkarbo sier nå jeg da! Enkel kostendring som du kan leve med, det er ikke bare en slankekur. Og fint for stabilisering av blodsukkeret også Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå