Gå til innhold

vann i kroppen og merker etter sokkene......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig fått mye mer vann i kroppen. Sokkene jeg bruker er ikke så veldig stramme, men de lager et ordentlig ekkelt merke rundt ankelen. Det ser faktisk ut som om det har laget et rød/blått merke som ikke vil gå vekk. Flere som har det slik, jeg er i uke 37+5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kleppe71, eg har det likedan. Er nå 29+4 og har allerede store ødemer rundt ankelen og til og med på tærne. Har kjøpt meg sånne kompresjonsstrømper men siden eg er så høy passer ikke de skikkelig. Og så blir det forderdelig varmt etter en stund. huff huff.

Skrevet

Her og, er vel i uke 30 nå og sokkene lager skikkelige merker rundt anklene! OG, SKOENE MINE BEGYNNER Å BLI FOR SMÅ!!!

Om morgenen er de passe, men etter noen timer begynner de jammen meg å bli for trange!!!

Skrevet

Joda.. Jeg må invistere i pumps 2 str over hva jeg egentlig bruker nå.. Viss ikke blir det vinterstøvletter til midten av juli :-P

Skrevet

begynnte sånn hos meg for ca 2uker siden (er 33uker på vei nå)

bruker kun korte sokker nå

Skrevet

Slik hadde jeg også det på slutten av forrige svangerskap. Er nok ikke unormalt. Jeg hadde ikke lagt noe særlig på meg, men fikk merker overalt på kroppen. Jeg trodde flere ganger at jeg hadde fått skikkelig strekkmerker på magen, men så var det bare buksestrikken. Men det var så dype merker at jeg trodde nesten ikke det kunne være buksa.

Sokkemerkene var også relativt dype. Men rett etter at jeg kom hjem fra føden følte jeg meg supertynn, for da hadde alt vannet gått ut av kroppen :)

Skrevet

jada, her kommer sokkene kun på når det er gjester på besøk eller jeg må ut døra, samme med bukser av annet stoff enn joggings.. ellers er det av.. og sko, vel der har jeg to par som forsatt går på foten, og dette kun joggesko som går ann å knytes opp til kun skolissetuppene som knute..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...