Gå til innhold

Fjos og graviditet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe i veien for å fortsette å gå i fjoset etter at en er blitt gravid?

 

Ja, jeg vet det er tungt arbeid, men dersom det er noe en er vandt til gjør det vel ikke noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ingenting i veien for det.

  • 1 måned senere...
Skrevet

Hva med å stå i siloen under slåtten? Kan det være noen "farlige" gasser?

Skrevet

Stå i siloen? Da skal du vel uansett ha på deg maske eller? Isåfall regner jeg ikke med det er noe farlig.

 

Når det gjelder tunge løft osv er kroppen din vandt til hard fysisk arbeid fra før så det burde gå bra!! Men lytt til kroppen din, når du får varsler om å ta det med ro så hør etter og ikke overse signalene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...