Gå til innhold

trøtt....


mrs. hs

Anbefalte innlegg

 

herregud, jeg er så trøtt!!! har lyst til å sove døgnet rundt!!

er noen annen som sliter med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slet med det forrige gang jeg var gravid, men foreløpig er det ikke kommet...bank i bordet...husker det var ganske ille, men det gikk over så fort jeg begynte å nærme meg 2. trimester..

Antagelig et tegn på at du trenger hvile:) Håper det går over etter hvert!Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet med det forrige gang jeg var gravid, men foreløpig er det ikke kommet...bank i bordet...husker det var ganske ille, men det gikk over så fort jeg begynte å nærme meg 2. trimester..

Antagelig et tegn på at du trenger hvile:) Håper det går over etter hvert!Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøtt ja! Herregud, jeg er så trøtt innimellom at jeg nesten ikke klarer å holde øya åpne... satser på at det går over etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kun 4+1 og faktisk dødstrøtt allerede...har vært det ei lita uke, så hadde mistanke om at jeg var gravid før jeg testa positivt. Jeg var sånn med nr. 1 og 2 også, så denne gangen tror jeg at jeg ønsker å gå noe ned i stillingsprosent. Det er jo utrolig utmattende å være så trøtt og sliten og å samtidig skulle fungere fullt normalt i hverdagen, med full jobb og barn og hele pakken! (; Kos deg på sofaen så ofte det lar seg gjøre og lykke til! ((:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er også trøtt og var det forrige gang også. Men, det var den eneste plagen jeg hadde forrige gang, og blir det sånn med denne også skal jeg bare være glad! :))

Jeg var trøtt de 3 første mnd forrige gang, og ser flere skriver det her inne, så det kommer sikkert til å være likedan med deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...